Heb een hele goede ervaring met Elektra & Gas monteur. Ze werken heel netjes, bespreken alles voordat ze daadwerkelijk iets doen en ook nadat ze iets gedaan hebben laten ze dit zien voor nogmaals een verificatie. Ben heel erg blij met het resultaat en zou zo weer kiezen voor de Elektra & Gas monteur!
Review door Werkspot-gebruiker uit Roelofarendsveen