Werkspot-gebruiker uit Nieuwegein
Beoordeling: 4 van 5
kamer stucen
Prettig contact vooraf. De dag zelf ook fijn contact gehad. Alles keurig afgeplakt en schoongehouden.
Helaas zie ik nu e.e.a. opgedroogd is wel verkleuring. Ik had de wanden zelf willen voorstrijken om dat te voorkomen, maar dat hoefde niet. Het eindresultaat valt me echter tegen.
Ook jammer dat het 'sausklaar' zou zijn en er toch oneffenheden zichtbaar zijn.