Erik is zeer bekwaam, nauwkeurig en prettig in de omgang. Werkt bijzonder netjes en is pas tevreden als de klant tevreden is. Hij hanteert mogelijk een wat hoger uurloon, maar doet gedegen vooronderzoek om een passend aanbod te maken en rekent geen voorrijdkosten.
Hij is transparant in de gemaakte kosten en geeft een seintje als het meerwerk wordt.
Zeer aan te bevelen!