Werkspot-gebruiker uit Hilversum
Beoordeling: 4 van 5
Tuin bestrating
Prima ervaring gehad met deze klus. Alain en zijn team konden snel aan de slag en hebben netjes gewerkt. Klein kritiek puntje is dat ik alleen het gevoel had dat er op het einde erg gehaast gewerkt werd (laatste uur). Bestrating ziet er goed uit en prijs/kwaliteit is prima in orde!