willem, Amsterdam
Beoordeling: 5 van 5
Binnendeuren: 1 deur; Normale deur - Opdekdeur
Mr. Yakici heeft onze klus aangenomen (deuren en kozijnen verwijderen) en naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Door spoed moest uiterlijk maandag alles klaar zijn voor de andere aannemer en de zelfde dag konden ze gelukkig beginnen en alles afgekregen.(zeer tevreden)
Hij en zijn medewerker(s) zijn harde werkers welke er alles aan doen om de opdracht goed uit te voeren.
Yakici komt zijn afspraken na, denkt mee in oplossingen en geeft tips tijdens de werkzaamheden.
De communicatie liep perfect.
Dit is een ondernemer waar je op kunt vertrouwen.
Wat ook genoemd mag worden is dat Yakici en zijn medewerker(s) netjes omgaan met onze onze woning (voorkomen van beschadigingen, netjes alles opgeruimd achtergelaten enz...).
Ik zou een ieder willen aanraden om voor klussen in/rondom je woning, broersbouwbedrijf eens te benaderen.
!!U zult geen spijt krijgen!!