Prima werk verricht. We moesten de wintermaanden wachten op goed weer (droog en niet te koud), maar het eindresultaat was er naar. Zowel opdracht gever als opdracht nemer vonden het geen probleem te wachten, het eindresultaat was belangrijker. Blokker heeft een veel degelijker EPDM systeem dan normaal, dus dit dak zit er nog wel heel wat jaartjes op. In overleg hebben we wat dingen extra toegevoegd om een nog hogere kwaliteit te krijgen (zinken afdekranden) voor een bescheiden meerprijs. Al het werk kon vooraf besproken worden via mail en foto's zodat er niet onnodig gereisd hoefde te worden. Blokker is een prima vakman, zeker aan te raden.