Benjamin en Mustafa, ik wil jullie echt heel erg bedanken voor jullie fantastische werk.
Ik vroeg om jullie hulp na de positieve reviews die ik gelezen had en niets was gelogen. Jullie zijn echte vakmannen.
In eerste instantie vroeg ik hen om hulp voor het plaatsen van een douchecabine. Voordat ik deze heb aangeschaft hebben ze mij geholpen met de juiste keuze. Ik heb een huurwoning en niet alle muren en vloeren zijn recht en het is dan verstandig een te kopen die wat makkelijker verstelbaar is!
Voordat ze kwamen (op 2e Paasdag, het werk gaat gewoon door!) heb ik nog contact opgenomen of ze ook een vaatwasser konden installeren in mijn bouwkeukentje. Geen probleem. Ze namen wat extra aansluitspullen en leidingen mee.
Deze 2 mannen zijn zo netjes, beleefd en zeer kundig in hun werk. Ik ben echt zeer positief. De prijs is ook prima. Ze gaan door tot ze een juiste aanpassing hebben gemaakt zodat de klant tevreden is. En dat ben ik. Jongens....heel erg bedankt.