Reageerde vlot en communiceerde aanvankelijk goed. Kwam 1,5 uur later dan afgesproken. Heeft voor een bedrag van 70 euro de geiser een onderhoudsbeurt gegeven en was na 5 minuten al klaar. Echter na deze onderhoudsbeurt valt onze geiser nog vaker uit dan daarvoor en wisselt hij nu ook enorm in temperatuur. Dit direct aangegeven en gevraagd om dit alsnog op de lossen. Daarna werd het stil, drie weken na de klus gaf hij aan op vakantie te zijn en 2 maanden later weer terug te zijn en verder niets voor ons te kunnen betekenen. Inmiddels zitten we al 6 weken met een verslechterde geiser en laat hij ons letterlijk in de kou zitten.