Ons huis was een behoorlijke klus met veel verschillende ondergronden zoals granol, spachtelputz, achterwand van een schoorsteen en een aantal slechte oude stukken. Arno is wezen kijken om de klus in te schatten en gaf een nette prijs af. Hij kon snel beginnen, wat voor ons fijn was. We hadden afgesproken dat hij gefaseerd kon stucen, omdat wij nog een aantal kleine dingen moesten afronden voor hij in een bepaalde ruimte aan de gang kon. 5 mei is hij begonnen, en 18 mei gaf hij door klaar te zijn. We hadden Arno een sleutel gegeven, waardoor hij aan de gang kon wanneer hij tijd had. Hij communiceerde duidelijk van tevoren wanneer hij er zou zijn en heeft echt vakwerk geleverd. Goudeerlijke, hard werkende vakman die we iedereen aan kunnen bevelen. Bijgevoegde foto's zijn o.a. de benedenverdieping, maar het hele huis is zo strak!
Arno: bedankt, we zijn er heel blij mee!