Al eerder hadden we arno gevraagd voor het stucen van onze badkamer en het toilet, daarnaast de muur in de keuken ook laten doen. Al zijn eerdere ervaringen waren zeer goed bevallen.
In eerste instantie hadden we JAMO Loodgietersbedrijf ingeschakeld voor deze klus, 1 tip: nooit doen! JAMO komt nooit zijn afspraken na en maakt de opdracht niet af, maar wel eisen om vooraf te betalen. Waar zijn de vorige slechte recensies van JAMO gebleven? Dit is geen klusbedrijf maar een prutsbedrijf.
Geef ons Arno maar!! Een echte vakman die zijn afspraken nakomt, vakmanschap aflevert en altijd voor je klaar staat. Absoluut een aanrader voor uw renovaties in huis, Arno heeft een grote bijdrage gehad in het mooi maken van ons appartement!! TOP!!!