Vloerleggersbedrijf Tuitt

Alle reviews (28)

• Ron, Amersfoort
    Beoordeeld op 21 jun 2020
    Vloer leggen: 25 m2; Click PVC
    Lionel komt samen met zijn collega alle afspraken goed na. Vloer en afwerking zijn perfect. Top!
  • Akshay, Almere
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 18 aug 2019
    Tapijt: 6 m2; Installeren
    Lionel is very professional and does work with full concentration, I am very happy with the work he has done by laying carpet on my stairs. I would highly recommend Lionel if you want to lay carpet.
  • Jordy, Ede
    Beoordeeld op 2 jun 2019
    Trap stofferen: 24 treden; Installeren
    Vakman. Kun je goed afspraken. Mee maken. Werk snel en netjes. Ziet er straks uit wij zijn er blij mee
  • Werkspot-gebruiker uit Ede
    Beoordeeld op 12 dec 2018
    Tapijt leggen
    Zeer tevreden, Lionel is een aardige kerel en heeft het tapijt zeer goed gelegd! Aanrader!
  • Sandro, Alkmaar
    Beoordeling: 2 van 5
    Beoordeeld op 29 okt 2018
    Trappen afhalen en opnieuw bekleden
    Lionel Tuitt was heel vriendelijk en binnen een dag klaar, maar de trappen zijn slecht bekleed. We hadden gekozen voor grove sisal maar door de grove knopen zitten er overal slierten. We konden kiezen hoe grof we de knoop wilden hebben, ik had Lionel gevraagd wat het beste was, grof zou wat steviger zijn, maar in de praktijk geeft de grove knoop bij het snijvlak lange slierten. Als we daarover geïnformeerd zouden zijn hadden we de kleinste knoop genomen. Ik moet nu per trede de slierten gaan proberen weg te werken met lijm en een plamuurmes. Als dat niet lukt moet ik de trappen opnieuw laten bekleden. We hebben hierover contact gehad met dhr. Tuijt, foto's gestuurd, en hij zou komen kijken wanneer hij tijd had maar hij is nooit gekomen. We zijn niet blij met het resultaat.
  • Werkspot-gebruiker uit Zwolle
    Beoordeeld op 17 sep 2018
    Trap stofferen met tapijt
    Lionell heeft een dichte en open trap bekleed. Zeer goede ervaring gehad! Stipt op tijd en zeer snel EN netjes te werk gegaan. Bij de open trap is de naad totaal niet te zien! Thumbs up!
  • Werkspot-gebruiker uit Hooglanderveen
    Beoordeeld op 22 aug 2018
    trap stofferen
    De trap beneden is zeer netjes bekleed en we zijn er dan ook erg tevreden mee. Het oude tapijt is netjes verwijderd en afgevoerd. Er was voldoende keuze in verschillende tapijten in verschillende prijsklasse en daarmee wordt alle zorg uit handen genomen. We hebben ook direct de droogloopmat bij de voordeur laten doen en ook daar zijn we erg tevreden mee! We hebben hem ook aan een familielid aanbevolen die een tapijtlegger had die het werk niet naar behoren kon uitvoeren en halverwege moest stoppen. Ook die klus heeft hij netjes afgerond. Al met al een dikke aanbeveling!
  • Ebtisam, Arnhem
    Beoordeeld op 13 aug 2018
    Vinyl leggen huiskamer, keuken en gang
    Goede ervaring met dit bedrijf. Mijn (vinyl) vloer is vakkundig gelegd voor een heel redelijk bedrag. Ik ben zeer tevreden.