WBB Groep BV
WBB Groep BV

• Joel, Arnhem
    Beoordeeld op 10 apr 2019
    1 oude dakkapel vervangen en 1 nieuwe dakkapel plaatsen
    De service en communicatie was prima, je wordt door het hele project geholpen. Ook na oplevering zijn ze goed kontaktbaar en komt zonder discussie langs om kleine problemen te verhelpen. De plaatsing ging goed, hou wel rekening mee dat de afwerking binnen iets moeilijker is dan wat je misschien eerst denkt. Als WBB een optie zouden geven om de binnenafwerking ook voor zich te nemen, zou dit voor vele klanten een goede optie zijn.
  • Fam, Etten-Leur
    Beoordeeld op 19 mrt 2017
    Dakkapel aan de achterzijde
    Afgezien van een kleine miscommunicatie met betrekking tot de aanvraag bouwvergunning verliep het contact soepel. Tijdens het eerste gesprek werd er ruimschoots de moeite genomen om uitgebreide uitleg te geven over de dakkapel en alles wat daarbij komt kijken. Plaatsing van de dakkapel verliep voorspoedig en het resultaat mag er zijn. Wij zijn zeer tevreden over het geleverd product. Prijs/kwaliteitsverhouding is naar onze mening prima in orde. Zeker een aanrader.
    (Bewerkt op 20 mrt 2017)

Reactie van de vakman:

Dank u wel voor deze mooie review, veel plezier met uw dakkapel! WBB
    Reactie geplaatst 20 mrt 2017
  • Jacqueline, Barendrecht
    Beoordeeld op 24 jan 2017
    Nieuwe grote dakkapel plaatsen
    Erg tevreden, goede service en snelle plaatsing! zeker aan te bevelen.
  • debby, Venlo
    Beoordeeld op 3 apr 2016
    dakkapel plaatsen +- 4500 cm
    Keurige man kwam op huisbezoek. Had veel klappers mee met voorbeelden van wat mogelijk was. Goede apparatuur mee om te meten. Afspraken waren duidelijk en ook het contact verliep soepel. De dag voor de plaatsing werd ik gebeld dat er een ruit was gesneuveld en dat ik daarvan niet zou schrikken. Er zou een nieuwe ruit al zijn besteld en deze zijn ze ook keurig komen plaatsen. We konden daarvoor geld achterhouden. Echter was helaas in de kozijnfabriek een fout begaan. 2 van de 4 kozijnen hadden een houtnerf structuur terwijl we gladde kozijnen hadden besteld. Wbb dakkapellen zijn nog in contact met de fabrikant. De dag van plaatsen waren ze rond 07.15 uur hier en om 11.45 uur waren de beide heren al klaar en hadden opgeruimd. al met al erg tevreden.
  • Bo, Zevenaar
    Beoordeeld op 17 aug 2015
    Levering en plaatsen dakkapel voor en achter
    Plaatsing van de 2 dakkapellen is prima verlopen door zeer vriendelijk en deskundig personeel. Ook voor de verdere afwerking en verbouwing van de zolder zullen we contact houden. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen! Bo van Eck 06-46114057
  • dennis, Papendrecht
    Beoordeeld op 5 mei 2015
    Nokverhoging+Dakkapel plaatsen
    Super ervaring, alles volgens afspraak uitgevoerd, meedenkend en netjes. ik ben zeer tevreden en zou ze zeker aanraden.
  • wim, Wolfheze
    Beoordeeld op 31 aug 2013
    maken en plaatsen van 2 dakkapellen
    wij zijn zeer tevreden! ook nog een tussenwand laten plaatsen en dit alles binnen 2 dagen
  • J., Raalte
    Beoordeeld op 22 mrt 2013
    Plaatsen en afwerken 4 meter breed dakkapel
    Volgens afspraak is WBB bouw de dag van plaatsing gekomen. Het kapel zag er netjes en afgewerkt uit. Helaas was in de fabriek een van de 4 ramen gebarsten, dus die moest worden nageleverd. Omdat WBB bouw volgens eigen zeggen veel orders heeft, hebben ze een ZZPer gestuurd. De man heeft het kapel volgens afspraak geplaatst, maar dit ging niet zonder slag of stoot. Hij had een hulpje bij zich waar hij volgens eigen zeggen helemaal niets aan had. Het hulpje deed alles fout en rommelde maar wat aan, aldus de constructeur. Toen ik aangaf dat het spant verwijderd moest worden, keek de constructeur me vol ongeloof aan. "Dit zou ik nooit hebben gedaan, maar ja..." Vervolgens begon hij te zagen. Dit had ik tijdens de offerte duidelijk besproken met WBB bouw, en dit zou geen enkel probleem zijn. Aan het eind van de dag had hij geen tijd meer over om het dakraam over te zetten. Ook had hij totaal geen materialen achtergelaten voor de afbouw ploeg die de volgende dag zouden komen. Toen de afbouwploeg de 2e dag kwam, bleek er van alles nog niet af te zijn. Zo waren de dakpannen nog niet op maat geslepen, moest het dakraam dus nog worden overgezet en had men niet de opdracht gekregen om het spant af te werken. De bouwvakkers konden dus nagenoeg niets doen, omdat ze geen materiaal en gereedschap hadden meegenomen. Vervolgens heb ik bij de bouwmarkt maar een slijpschijf voor ze gehuurd zodat ze in ieder geval de buitenkant van het kapel konden afmaken. Vervolgens zijn er op de 3e dag (zaterdag) twee werknemers gekomen die het kapel van binnen keurig hebben afgewerkt. Niets dan respect voor deze 2 harde (buitenlandse) werkers. Het dakraam kon echter niet meer worden geplaatst. Dit is uiteindelijk de 4e dag (maandag) gebeurd door een keurige en kundige werknemer. Ondertussen was het ook gaan lekken aan de linkerzijde waar de pannen waren bijgeslepen. Deze lekkage was in eerste instantie de 4e dag verholpen, maar een week later bleek het weer mis. Gisteren (21 maart) is WBB bouw nog een5e keer langs gekomen om het raam te vervangen, het lek te dichten en het spant af te werken. Volgens de monteur leek het lek van de airconditioning ingang af te komen, welke op het dak van het kapel was meegemonteerd door een ander bedrijf. Wie het lek dus veroorzaakt heeft, weet ik niet, maar volgens WBB bouw wordt dit netjes opgelost en hoor ik hier niets meer over. De bijgeleverde horren passen net niet in het raamgat. Wanneer het raam sluit, moet ik heel veel kracht zetten om het dicht te krijgen. DIt is bekend bij WBB bouw en hier gaan ze nog over praten met de leverancier. Dit wisten ze echter wel eerder, en naar mijn mening hadden ze deze horren dus niet moeten aanbieden. Het kapel is volgens wens en afspraak geplaatst. Het duurde echter veel langer dan gepland. Ik heb 2 verlofdagen moeten opnemen zodat WBB bouw hun eigen fouten konden herstellen. Ook heb ik de stucadoor moeten verplaatsen naar een andere datum omdat het lek niet voor donderdag gedicht zou kunnen worden. Uiteindelijk zijn alle werkzaamheden naar behoren uitgevoerd en ziet het er mooi uit. De BTW is na het tekenen van de opdracht van 21 naar 6 % gegaan. Dit heeft WBB bouw keurig doorgevoerd in een aanpassing van de uiteindelijke prijs waardoor de oorspronkelijke prijs van 7835,00 naar 7528,32 werd bijgesteld. Ook kan ik de huur van de slijpschijf in mindering brengen op de eindfactuur. Conclusie: WBB bouw doet wat het belooft, maar is nu slachtoffer van zijn eigen succes. Wellicht iets minder klussen aannemen om zo de kwaliteit te kunnen waarborgen, of beter investeren in goed en kundig extern personeel. Als WBB beter had gecommuniceerd, dan had de afwerking veel vlotter gekund.
  • Ruud, Arnhem
    Beoordeeld op 14 nov 2011
    aanbouw garage aan bestaande zijgevel
    Het werk is zo goed als klaar en kan alleen maar lof vermelden over deze aannemer. Ramon Wismans is komen kijken en is het werk komen uitvoeren. Het is besproken maar ook zo uitgevoerd. Alles in zeer goed overleg en duidelijk geen haken of ogen maar gewoon een eerlijke aannemer waarmee je kunt bouwen maar ook op kunt bouwen. Verdere plannen voor de toekomst waarmee de garage een doel krijgt met uitbreiding van de woning zijn al in ver stadium en worden dus ook toevertrouwd aan deze aannemer. Kan alleen maar zeggen deze aanemer doet wat hij zegt.