vixet
vixet

• Ap, Barneveld
    Beoordeeld op 30 okt 2018
    Deels behangen slaapkamer
    Goede ervaring; vriendelijke man; mee denken met mogelijkheden; zorgvuldig in zijn werken; werkt heel netjes. Aanrader!!
  • Anoniem, Nijverdal
    Beoordeeld op 22 okt 2018
    Slaapkamer behangen
    Geweldige vakman. Leuk in het contact en zeer netjes werk geleverd! Binnen een uur klaar met behang met een patroon. Geweldig meegedacht over hoe het het mooist zou worden. Zeer tevreden.
  • Wouter van Hees
    Beoordeeld op 29 sep 2018

Fotobehang geplakt

Super snel geholpen door deze vakman. Wat is deze man handig zeg. We hadden een slechte muur en twee linkerhanden.... Vic heeft er voor gezorgd dat we er weer netjes bijzitten. Niet onbelangrijk : netjes / schoon en totaal geen klok kijker !! Neemt rustig de tijd en dat is te zien in de afwerking Vixet verdient daarom 5 sterren
    (Bewerkt op 1 okt 2018)
  • Mark, Barneveld
    Beoordeeld op 29 sep 2018
    Wandposter van 3.60 bij 2.50 plakken
    Absoluut een keurig resultaat. Vic heeft een moeilijke poster van Starwars perfect op de muur weten te krijgen. Naadloos en strak.
  • Adriaan & Michelle
    Beoordeeld op 10 sep 2018

wanden woonkamer gedaan

Vixet heeft bij mij in de woonkamer de muren behangen. Allereerst was de communicatie heel simpel en snel. Vic had snel tijd en overleg hierover verliep makkelijk. Aan de telefoon al een globale offerte die scherp was. Verder heeft hij veel verstand van zijn vak, hij gaf me advies wat te kopen en welke voor- en nadelen welk behang hebben. Voordeel is dat je zelf je behang kan kopen en hier dus alle keus hebt. Bij aankomst een keurige kerel die direct aan het werk ging. Woonkamer is schoon opgeleverd en het behang is perfect gedaan. Je merkt dat hij veel productkennis heeft en weet wat hij doet. Offerte was conform de eindafrekening. Al met al een prima bedrijf! Dank voor onze mooie woonkamer.

Reactie van de vakman:

Kort gezegd dus : Vic van Vixet fixt het !
  • Anoniem
    Beoordeeld op 10 sep 2018

slaapkamer dochter voorzien van visual behang

Grote visual geplakt in showroom beton look en sloophout behang van Eijffinger is serre Echt vakmanschap en zeer 5 sterren waard !! Serre is zo mooi geworden
  • Anoniem
    Beoordeeld op 9 sep 2018

behangen

Door omstandigheden geen tijd meer om zelf te behangen. Heb ze gebeld en hebben er voor gezorgd dat onze wanden netjes zijn beplakt met behang wat wij zelf hadden gekocht Ook in de communicatie welk behang we moesten kopen was erg prettig. wij zijn tevreden
    (Bewerkt op 10 sep 2018)
  • freek
    Beoordeeld op 9 sep 2018

fotobehang geplakt in woonkamer

Fotobehang laten plakken. Super strak geplakt erg blij mee. Leuke plakker trouwens...
    (Bewerkt op 10 sep 2018)

Reactie van de vakman:

Beste Freek, Bedankt voor je leuke reactie... We werken alleen maar met leuke mensen Gr. Vic