vixet
vixet

• Marcel, Baarn
    Beoordeeld op 21 jun 2019
    Behangen: 11 m2; Behang aanbrengen
    Communicatie was makkelijk en goed. Afspraken duidelijk gemaakt en na gekomen. Goed werk afgeleverd.
  • Daniëlle, Eemnes
    Beoordeeld op 4 mei 2019
    Zonwering: 2 zonweringen; Handmatig
    Hele aardige meneer en super werk geleverd. Communicatie was heel snel en binnen een dag hing alles al, nadat ik een oproep had geplaatst. Ik ben heeel erg tevreden!
  • Marjan, Olst
    Beoordeeld op 17 apr 2019
    Behangen: 90 m2; Behang aanbrengen, Aanschaf behang, Oude behang ve...
    Ik ben zeer tevreden over vixet, netjes gewerkt,het was een moeilijke klus,vooral de hal veel hoeken Hij verdient vixet dus een 9, en ben ook tevreden over het geld wat vixet vroeg vixet heeft goed werk geleverd ,heb ik nog eens een klus vrasg ik vixet weetmr,hij is betrouwbaar en houd zich aan de afspraak Vixet nogmaals bedankt heb weer vertrouwen in mijn huis,heerlijk glad en strak en naar mijn zin. Ik raad vixet bij iedereen aan,en het contact was prima
    (Bewerkt op 18 apr 2019)
  • Werkspot-gebruiker uit Amsterdam
    Beoordeeld op 16 mrt 2019
    Behangen: 4 m2; Behangcirkel aanbrengen
    Behang cirkel heel mooi aangebracht binnen een mum van tijd. Snel , vriendelijk en goed werk!
  • P, Rheden
    Beoordeeld op 14 mrt 2019
    Behangen woonkamer 19 m2
    Een vakman weet waar hij verstand van heeft en waarvan niet. Een behangklus met papierbehang met daarop vinylprint mislukte bij ons, volgens Vic als gevolg van het behang en de muur. Achteraf bleek dat hij het behang gewoon had moeten inweken; een behanger van een ander bedrijf heeft het op die manier later namelijk wel keurig voor elkaar gekregen, zonder dat wij verder iets hadden veranderd. Ik vond het sympathiek dat Vic zelf voorstelde om te stoppen, maar veel liever had ik natuurlijk de waarheid gehoord: 'sorry ik heb een fout gemaakt, haal extra behang en dan begin ik opnieuw'.

Reactie van de vakman:

Beste Paul, Gelukkig is het uiteindelijk toch nog goed gekomen na dat jullie de muren wel voldoende hadden voorgestreken. Waar de fout heeft gelegen blijft in het ongewisse. Het eindresultaat …
    Reactie geplaatst 14 mrt 2019
  • Kasper, Zwolle
    Beoordeeld op 27 feb 2019
    Behangen: 7 m2; Behang aanbrengen
    Prettig contact. Snel en strak het fotobehang aan de muur geplakt. Zeer tevreden. Weet waar hij het over heeft.