Tussen noest en splinter

• Anoniem, Spijkenisse
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 21 mrt 2016
    Wandmeubel maken
    Zeer tevreden over Tussen noest en splinter. Ben heeft ons zeer goed geïnformeerd over de mogelijke opties en wat volgens hem het beste is en waarom dat zo is. Zeer fijn dat hij heeft meegedacht. De 3d tekening is fijn om een goed beeld te krijgen van het meubel. het daarna meermaals aanpassen van het ontwerp is voor Ben geen probleem geweest en dat is altijd fijn. Zeer tevreden en zou zo weer een meubel bestellen bij tussen noest en splinter

Reactie van de vakman:

Hoi kevin, Bedankt voor je review en cijfer. Blij dat jullie tevreden zijn. Ik stuur per email nog een collage van het resultaat, welke je kan uploaden om het compleet te maken. Uiteraard als je dat wilt. groet Ben
  • Anoniem
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 23 feb 2016

Oud dressoir omgebouwd naar buffetkast. Bovendeel gemaakt en geheel gerestyled naar wens van de klant. Van een 'Kloostertafel' met zitbank - een familiestuk - een nieuw onderstel gemaakt en tafelblad en zitblad gerenoveerd. Donkere tv-kast gerestyled naar een eigentijds meubel.

We wilden van onze "oude" meubels waarvan er 1 al heel lang in de familie is, moderne meubels maken. Lichter en meer in de stijl van nu! Tussen noest en splinter heeft dit helemaal waar gemaakt. Stap voor stap met ons besproken wat en hoe we het wilde. Voor iedereen die een vakman nodig heeft zou ik zeggen...... Tussen noest en splinter is jouw man!
  • Kees Veth
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 28 jan 2016

Kastenwand met glazen schuifdeuren geplaatst voor een softwarebureau.

Ben heeft deze kastenwand van 6 meter lang in Rotterdam heel secuur gedemonteerd zodat deze door de verhuizers goed te vervoeren was. Bij de opbouw in Delft heeft hij de hele kast weer gemonteerd en alle glazen schuifdeuren perfect afgesteld. Kortom, de kastenwand kan weer jaren mee.
  • Suzanne Dwinger
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 14 okt 2015

In een stacaravan complete interieur verwijderd en opnieuw naar ontwerp van klant gemaakt en geplaatst. Eethoek met middenkolom, blad van HPL en banken. Zithoek in L-vorm met bergruimte. Stapelbed voor 3 kinderen en wandkast voor ouderslaapkamer

Perfect, nauwkeurig, goede ideeën, meedenken, heeft veel verstand van zaken. Heb Ben inmiddels weer offertes laten maken voor kasten in ons nieuwe huis voor de gang, kinderkamer en een bank voor de erker.