Tiptop real estate onderhoud
Tiptop real estate onderhoud

• Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 31 jan 2018
    keukenmuur schilderen
    Erg prettige ervaring. Flexibele, bekwame vakman die efficient en goed werkt levert. Voor een volgende klus neem ik zeker weer contact op.
  • Anoniem, Heemstede
    Beoordeeld op 27 jan 2018
    schuine wanden en schotten zolderkamer afwerken
    Mark heeft bij ons de schuine wanden en schotten van de zolder afgewerkt. Het ziet er goed uit. Mark werkt netjes en komt zijn afspraken na. Een aanrader!
  • alessandra, Amsterdam
    Beoordeeld op 23 jan 2018
    Muurreparatie, schilderwerk en deurmontage
    Mark was de beste vakman die ik kon vinden. Ik moet mijn muur repareren en schilderen en hij was zeer efficiënt, snel en betrouwbaar. Hij geeft een zeer concurrerende prijs en hij was zo vriendelijk om me te helpen met ander extra werk dat ik niet had verwacht. Ik zal hem zeker bellen voor al het andere werk dat ik in mijn huis moet doen. Hij staat altijd klaar om te helpen met de goedkope en snelste oplossing. Ik vertrouw hem volledig. Super hoog kwaliteit!
  • Ruth glastra van loon
    Beoordeeld op 18 jan 2018

Herstelwerkzaamheden waterschade, stucwerk, glasweefselbehang plakken sausen,kozijnen schilderen,kabelgoten monteren “Mark legt de lat hoog, hij gaat voor perfect. Daarvoor komt hij met eigen voorstellen om het mooier en netter te maken. Hij werkt rustig maar gestaag, is flexibel en vriendelijk.”

Werk is van hoge kwaliteit. Mark komt zelf met voorstellen om alles wat hij aan 'problemen' tegenkomt op te lossen, zodat het allemaal nog mooier en strakker wordt. Hij zorgt dan ook voor het nodige materiaal.
    (Bewerkt op 19 jan 2018)
  • Sarah harkema
    Beoordeeld op 17 jan 2018

Schilderwerk kozijnen, deuren, vliesbehang plakken, wanden en plafonds sausen

Mark is een vriendelijke goedlachse vakman die oog voor detail heeft. Komt met ideeen en tips en is uiterst betrouwbaar. We hadden een grote klus,het hele huis van binnen schilderen. Markt heeft fantastisch werk verricht. Binnenkort mag hij de buitenkant doen :)
    (Bewerkt op 22 jan 2018)