Tiptop real estate onderhoud
Tiptop real estate onderhoud

• Reinier, Amsterdam
    Beoordeeld op 19 nov 2018
    Afbreken twee balkon-terrassen
    Prima ervaring met Mark, hij heeft alles precies zoals afgesproken uitgevoerd, en altijd op tijd. Zijn team werkte ook zeer netjes en zorgvuldig. Aanrader.
  • Robin, Utrecht
    Beoordeeld op 1 okt 2018
    Groot onderhoud raamkozijnen
    Mark is een fijne, vriendelijke vent die meedenkt en grondig te werk gaat. Erg blij met het eindresultaat!
  • Tim, Santpoort-Noord
    Beoordeeld op 31 mei 2018
    Tandtechnisch laboratorium muren/kozijnen schilderen
    Vanaf het eerste contact met Mark ( eigenaar Tiptop real estate), kwam hij deskundig en vriendelijk over. De offerte wordt compleet en gedetailleerd uitgevoerd, inclusief foto’s. Het werk ziet er keurig en verzorgd uit. Afspraken en oplevering zoals afgesproken. Kortom, een uitstekend bedrijf!
  • Anoniem
    Beoordeeld op 11 apr 2018

3 laags trappenhuis schilderen en 1 etage ook stucen

Mark heeft uitstekend werk geleverd. Vakman met ervaring en geeft kundig advies.
  • Man Ho, Amsterdam
    Beoordeeld op 19 mrt 2018
    Schimmel verwijderen en opnieuw schilderen
    Mark is een vakman die zich houdt aan de gemaakte afspraken en budget. Hij komt altijd op tijd en communiceert zeer duidelijk. Hij werkt snel en netjes maar denkt vooral met je mee. Behalve dat hij alles tot in de puntjes afgelevert, werkt hij ook heel netjes: vloeren en deuren worden afgeplakt en beschermd met plastic. Resultaat was 100% tervredenheid! Ik kan hem echt iedereen aanraden.
  • H, Utrecht
    Beoordeeld op 6 mrt 2018
    Trapgat schilderen
    Wij zijn zeer blij met Mark. Hij heeft het werk erg professioneel uitgevoerd, is prettig in de omgang, werkt netjes en is zijn afspraken nagekomen. Nogmaals bedankt voor het schilderwerk!
  • Petra, Nieuw-Vennep
    Beoordeeld op 4 mrt 2018
    Trap renovatie
    Mark is een uitstekende vakman die de renovatie van onze trappen, geweldig heeft uitgevoerd. Ook het schilderwerk is super strak en alles binnen de afgesproken tijd afgewerkt. Er is netjes gewerkt, ook door de timmerman die hij had mee genomen. Wij kunnen Tiptop zeker aanbevelen.
  • jan, Amsterdam
    Beoordeeld op 8 feb 2018
    schilderwerk
    Mark v/d Tweet van Tip Top Real Estate was een gouden keuze. Niet alleen werkte hij als schilder professioneel maar bleek ook meerdere klussen in huis met grote kennis van zaken te klaren. Hij was stipt op tijd, zeer hulpvaardig en dacht heel fijn mee. Alles opgeruimd en schoon achtergelaten. Met vertrouwen konden wij hem de sleutel geven.