Tiptop real estate onderhoud
Tiptop real estate onderhoud

• Pauline, Haarlem
    Beoordeeld op 2 mrt 2020
    Binnenschilderwerk: 1 trap
    Mark heeft in ons nieuwe huis alle muren en trappen gereed gemaakt + geschilderd. Enorm blij met het resultaat. Mark is duidelijk in zijn communicatie, goed bereikbaar en denkt mee. Tevens heel goede prijs / kwaliteit verhouding. Ik kan Mark dan ook van harte aanbevelen!
  • Rosa, Badhoevedorp
    Beoordeeld op 18 feb 2020
    Binnenschilderwerk: 80 m2 wanden
    Mark heeft voor ons alle muren in een jaren 30 woning geschilderd. Het hele huis heeft door zijn vakwerk een mooiere uitstraling gekregen. Mark is vriendelijk, betrouwbaar en hij denkt graag mee. Voor ons is het een eerste huis en we waren blij dat Mark ons eerlijk en oprecht advies heeft gegeven ook over andere onderelen in ons huis. Mark gaat snel en persoonlijk te werk. Wij gaan hem zeker vaker inzetten voor klussen in ons huis! Super bedankt Mark:)
  • Roy, Purmerend
    Beoordeeld op 22 jan 2020
    Binnenschilderwerk: 30 m2 wanden; 33 m2 plafonds; 7 deuren; 8 raamk...
    Super blij met Mark was zondag wezen kijken wat er moest gebeuren is dinsdag gelijk begonnen met als schuren en gronden en de volgenden dag alles in de lak gezet ziet er super mooi uit en straks werk lekker schoon en houd van een gezellig babbeltje ga zo door man. Tot de volgenden klus. Je weet wel BOVEN πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻
  • Anoniem, Velserbroek
    Beoordeeld op 21 jan 2020
    Binnenschilderwerk: 1 trap
    Mark heeft de trap netjes geschilderd en goede verf gebruikt. Klus was snel geklaard!
  • Isabel, Hoofddorp
    Beoordeeld op 20 jan 2020
    Binnenschilderwerk: 45 m2 plafonds
    Mark is erg prettig in de communicatie en geeft adviezen waar je iets mee kunt. Ook is hij erg betrouwbaar. We konden met een gerust hart onze sleutel bij hem achterlaten, iets wat we normaal gesproken niet snel zullen doen. Hij heeft de plafonds in 3 slaapkamers en op de overloop weer prachtig wit en strak gemaakt en ook de muren in ons trapgat zien er weer heel mooi uit. Ook was hij onze redder in nood bij het plaatsen van duivenpinnen op de metershoge afvoerpijp. Niemand die we zover kregen om op die hoogte de pennen te plaatsen, maar voor Mark een kleine moeite. Ons volgende project wordt het opknappen van de trap en dan zullen we Mark zeker weer benaderen.
  • Linda en Jasper, Amsterdam
    Beoordeeld op 15 jan 2020
    Binnenschilderwerk: 5 deuren; 9 raamkozijnen
    Prima ervaring. Mark heeft de klus keurig gedaan. Het contact was heel prettig en de communicatie duidelijk. Bedankt Mark, het ziet er weer TipTop uit!
  • Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 23 dec 2019
    Binnenschilderwerk: 6 deuren; 6 raamkozijnen
    Wij hebben de samenwerking met Mark als heel prettig ervaren. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om het schilderwerk keurig af te maken. De communicatie verliep zeer goed, hij was goed bereikbaar en over alles kon overlegd worden. Wij zouden hem zeker opnieuw inschakelen voor een nieuwe klus!
  • Wouter
    Beoordeeld op 11 dec 2019

Schilderwerk, timmerwerk, isolatie, advies, behangen, badkamer renovatie

TipTop schilder! Mooi werk geleverd bij het schilderen van al mijn kozijnen, deuren en trappen. Een andere schilder bleek onbetrouwbaar en kwalitatief gewoon slecht. Mark was eerlijk over de oplossingen, communiceerde top, kwam afspraken perfect na en ging pas weg toen het - naar zijn mening - Γ©cht af was. Niet de goedkoopste, wel de beste en goedkoop is helaas te vaak duurkoop. TipTop komt in de lente mijn buitenschilderwerk doen!
    (Bewerkt op 12 dec 2019)
  • Ellen
    Beoordeeld op 11 dec 2019

Glasweefsel behang plakken muren sausen laminaat vloer leggen klein timmerwerk

Mark heeft mijn woning omgetoverd tot een paleisje. Muren met glasvezel en alles is geschilderd. Zeer duidelijk en een man die weet waar hij over praat. Gaf mij goeie tips. Communicatie was ook fijn en duidelijk. Mark bedankt voor de fijne samenwerking.