Tiptop real estate onderhoud
Tiptop real estate onderhoud

• Micke, Haarlem
    Beoordeeld op 12 jul 2020
    Binnenschilderwerk: Wanden, Optioneel een barmeubel
    Top schilder, werkt secuur en levert uitstekende kwaliteit. Wat voor tegenslagen zich ook maar voor doen tijdens de klus, hij bijt zich vast en laat ook echt niet meer los!
  • J., Hillegom
    Beoordeeld op 8 jul 2020
    Binnenschilderwerk: 2 deuren; 4 raamkozijnen
    Deze vakman vindt kwaliteit van het geleverde op de eerste plaats staan en laat dit ook zien. Snelheid is hieraan ondergeschikt. Zeer aan te bevelen!!
  • Rosemarie, Beverwijk
    Beoordeeld op 11 jun 2020
    stucen en binnenschilderwerk: 17 m2 wanden; 6 m2 plafonds; 1 trap
    We zijn heel erg tevreden over Mark! Hij heeft het trappenhuis heel netjes en mooi geschilderd! Ook dacht hij goed met ons mee en liep de communicatie altijd heel goed! Ook het stucwerk van zijn onderaannemer is netjes en geeft een heel mooi resultaat! Kortom: alles is tiptop gemaakt en wij willen Mark heel graag nog eens inschakelen. We bevelen hem van harte aan aan iedere volgende opdrachtgever! 👍🏻
  • Willem, Sassenheim
    Beoordeeld op 7 jun 2020
    Binnenschilderwerk: 30 m2 wanden
    Onze ervaring met Tiptop real estate onderhoud is uitstekend. Wij hadden een hoog, lastig bereikbaar en in onze ogen gevaarlijk trapgat te schilderen. 30 m2 schilderwerk klinkt als niet veel, maar op deze hoogte zagen we er toch flink tegenop en hebben we het dan maar te lang laten liggen. Mark kwam, zag en overwon op een professionele, prettige en gedegen manier. Het werk is snel, goed en met keurige afwerking uitgevoerd tegen een net tarief. Dat hadden we dus veel eerder moeten doen. Als we weer eens wat te schilderen hebben gaan we zeker weer bij Mark te rade!
  • Marina, Aalsmeer
    Beoordeeld op 22 mei 2020
    Binnenschilderwerk: 2 trappen
    Wij kunnen Mark van harte aan iedereen aanbevelen! Duidelijke en prettige communicatie, houdt zich aan de afspraken, zet net dat stapje extra voor je. Het schilderwerk en alle overige hand- en spandiensten zien er inderdaad tip top uit. Als we weer een klus hebben, wat het ook is, bellen we Mark
  • Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 16 apr 2020
    Binnenschilderwerk: 35 m2 plafonds; 3 deuren; 5 raamkozijnen
    Communicatie met mark was fijn en vlot. Een echte vakman die de klus razendsnel en uitstekend geklaard heeft. Ik heb TTRE meteen aanbevolen bij derden en neem zeker weer contact op met Mark als ik een nieuwe klus heb.
  • lisa, Amsterdam
    Beoordeeld op 26 mrt 2020
    Binnenschilderwerk: 80 m2 wanden; 45 m2 plafonds
    Mark did an absolutely excellent job painting our kitchen and radiators. He transformed the entire atmosphere of our home, and we are absolutely in love with the results. Definitely recommend his work; he is very timely, trustworthy, knowledgeable and knows what you want before you even know it! True craftsmanship! Thanks Mark! Guy & Lisa
  • Rosa, Amsterdam
    Beoordeeld op 25 mrt 2020
    Binnenschilderwerk: 100 m2 wanden; 30 m2 plafonds
    Mijn ervaring met Tiptop real estate onderhoud was uitstekend! Mark reageert snel en we hebben duidelijke afspraken gemaakt. Ook denkt hij echt met je mee gebaseerd op zijn jaren lange ervaring in het veld. Hij levert ook hoog kwaliteit werk dus ik zou Mark zeker aanraden!
  • joos, Amsterdam
    Beoordeeld op 11 mrt 2020
    Binnenschilderwerk: 15 m2 wanden; 10 m2 plafonds; 1 deur; 1 raamkozijn
    Ik raad Mark van harte aan. Hij heeft mijn gehele appartement geschilderd en klaargemaakt voor verhuur. Van tevoren was hij duidelijk over de werkzaamheden die verricht zouden worden, hij was ondernemend in het vinden van de juiste behandeling. Nadermate werkzaamheden vorderde bleek dat er meer werk verricht meer worden. Wederom was er duidelijk communicatie en was er snel een nieuwe passende overeenkomst gesloten, waaraan Mark zich perfect gehouden heeft. Het schilder werk betrof een badkamer met lekkage plekken die gerestaureerd zijn, een beschadigde vensterbank, houtwerk en deur geschuurd en gelakt en alle plafonds en muren geschilderd. Het werk is precies voldaan en na afloop werd alles secuur achtergelaten. Al met al ben ik erg te spreken over de samenwerking, dankjewel Mark!