Timmer & Montagebedrijf Scheer
Timmer & Montagebedrijf Scheer

• Gijs, Lent
    Beoordeeld op 13 aug 2018
    Vervangen kozijnen/raam
    Uitstekende ervaring mee bij vervangen kozijnen. Goede voorlichting over mogelijkheden, goed uitgevoerd.
  • Bert, Venray
    Beoordeeld op 26 mrt 2015
    leveringen en plaatsing van 4 kunststofkozijnen
    Vandaag 26-3 zijn de 2 kozijnen 1 achterdeur en de schuifpui geplaatst. Voor Remy en zijn ploegje een fluitje van een cent. Alles netjes afgewerkt en heel snel en opgeruimd. Het bedrijf is zeker aanbevelingswaardig. Dit alles voor een prijs die zeker niet te hoog is in de markt.
  • j., Nijmegen
    Beoordeeld op 16 jul 2014
    vervangen boeiboorden
    De oude boeiboorden zijn vervangen door trespa op een zeer professionele wijze binnen de afgesproken prijs. Zelfs een extra te plaatsen balkje was geen probleem. Het bedrijf is zeer flexibel m.b.t. de planning. Het bedrijf werkt nauwkeurig en schoon. Het eindresultaat mag er zijn!
  • John, Best
    Beoordeeld op 27 jun 2014
    verlengen carpoort
    Dit bedrijf is professioneel en zeer betrouwbaar. Komen hun afspraken na en leveren kwaliteit! De prijs voor het geleverde werk is zeer scherp en zal zeker dit bedrijf aanbevelen binnen mijn kennissenkring. Mijn complimenten voor het afgeleverde werk en veel succes in de toekomst.
  • Werkspot-gebruiker uit Renkum
    Beoordeeld op 17 jun 2014
    Dakkapel plaatsen afmeting in overleg
    De communicatie verliep allemaal prima. Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden, maar ook goed geluisterd naar de wensen. Plaatsing gebeurde na een paar weken en alles op 1 dag. Op de dag zelf liep alles goed en volgens planning. Alles is ook netjes opgeruimd. Houden zich goed aan de afspraken.
  • Werkspot-gebruiker uit Utrecht
    Beoordeeld op 24 apr 2014
    Dakkapel plaatsen
    We zijn tevreden met Timmer & Montagebedrijf Scheer. De communicatie en afspraken vooraf verliepen snel en soepel. Tot op het laatste moment konden we de kleur van de dakkapel nog wijzigen. De klus werd in één dag gedaan wat heel prettig was voor ons. De mannen hebben hard gewerkt. Bedankt!
  • tanja, Bemmel
    Beoordeeld op 24 apr 2014
    timmeren van houten tribune
    Wederom erg tevreden en super vakwerk geleverd. Niet onbelangrijk binnen de begroting gebleven. Zeker aan te raden en geen gezeur achteraf omdat er half werk is geleverd.