Tegels4you
Tegels4you

• Anoniem, Oss
    Beoordeeld op 17 jun 2023

Reactie van de vakman:

meneer heel erg bedankt voor de review , maar u vergist zich . ik heb nooit tegelwerk voor u uitgevoerd . dus beter geeft u die 5 sterren aan het bedrijf die het wel gedaan heeft mvg tonny van tegels4you
  • Anoniem, Breda
    Beoordeeld op 8 jun 2023
    Tegels zetten: 27 m²; Vloer; Keuken
    Tonny denkt goed mee en is een harde werker. Wij zijn blij met het resultaat. Ook overlegt hij goed en duidelijk als hij tegen iets aanloopt.

bedankt voor de review mvg tonny van tegels4you
  • Jeanette , Lelystad
    Beoordeeld op 17 apr 2023
    Tegels zetten: 70 m²; Vloer; Woonkamer
    Heel blij met het resultaat! Harde werker! De vloer is bijna af op de plinten na die worden zaterdag door zijn zoon gelegd👍🏼
    (Bewerkt op 18 apr 2023)

top ,bedankt voor de review mvg tonny van tegels4you
  • John Toet, Hellevoetsluis
    Beoordeeld op 30 mrt 2023
    Tegels zetten: 85 m²; Vloer; Woonkamer
    85 vierkante mtr, tegels van 1.20x1.20mtr... met facet geslepen tegelplint. Boom van een reus die Tony een echte 'bouwvakker', een ware 'Meester tegelzetter' samen met zijn zoon Dylan. Tony denkt met je mee, vele jaren ervaring dus zijn advies is altijd mooi meegenomen, gaat zuinig om met materiaal. Tegelzetten is een ambacht, en dat beheerst hij goed. Tegels liggen er rete strak bij, de vloer van ons paleis is schitterend geworden. Tony weet wat hij doet, en is scherp geprijst, minder gaat u ze niet vinden, maar denk vooral aan kwaliteit van leggen, en dit is kwaliteit. Pracht gelegd Tony.....wij zijn er heel blij mee. Ps...wees gewaarschuwd, Tony werkt.het lekkerste zonder drukte om hem heen 👍✔️😎 Bedankt mannen......
    (Bewerkt op 31 mrt 2023)

heel erg bedankt voor de mooie review meneer mvg tonny van tegels4you
  • Karo, Arnhem
    Beoordeeld op 19 mrt 2023
    Tegels zetten: 63 m²; Vloer; Woonkamer, Gang
    Tony en zijn collega hebben onze vloer vakkundig gelegd.

top bedankt voor de review mvg tonny van tegels4you
  • Anoniem, Kamperland
    Beoordeeld op 10 feb 2023
    Tegels zetten: 53 m²; Vloer; Gang, Woonkamer, Toilet
    Tonny kwam buiten zijn schuld in de problemen met zijn planning. Maar hij heeft steeds goed gecommuniceerd en een werkelijk prachtige vloer gelegd. Hard gewerkt en afspraken nagekomen. Alle lof. Loes Kamperland

top ,bedankt voor de mooie review mvg tonny tegels4you
  • Rhett, Deventer
    Beoordeeld op 10 jan 2023
    Tegels zetten: 60 m²; Vloer; Keuken, Gang, Woonkamer
    Ik was aan het begin zeer voorzichtig ⚠️. Aangezien Tonny het niet prettig vond dat ik erbij bleef staan kijken! Maar de gerust stelling gaaf hij mij door te zeggen je mag de eind rekening betalen op de laatste dag! Hij heeft super mooi getegeld! Samen met zijn zoon Dylan zijn ze 2 echte door pakkers! Denken met alles mee vragen. Deze 2 heren advieseer ik zeker verder! Top mannen bedankt!!
    (Bewerkt op 10 jan 2023)

heel erg bedankt voor de review mvg tonny van tegels4you