SAM klussen naar wens

Alle reviews (79)

• Britt , Eindhoven
    Beoordeeld op 9 mrt 2024
    Laminaat leggen: 41 m²; Woonkamer, Gang
    Hij heeft de klus helemaal perfect uitgevoerd. Het ziet er super netjes uit. Als ik nog meer klusjes heb weet ik bij wie ik moet zijn. Heel erg bedankt voor alles.
  • stefanie, Swalmen
    Beoordeeld op 26 jan 2024
    Vloer reparatie: Marmer of natuursteen; Aantal leistenen bijgelegd...
    Door slopen van schouw moest er een stuk vloer met bestaande leistenen tegels gelegd worden. SAM reageerde op de klus, kwam snel kijken en bracht een aantrekkelijke offerte uit. Super werk geleverd en komt afspraken na! Harde werkers 💪 Na de renovatie hebben zij de volledige vloer geboend en geïmpregneerd. Zie de resultaten op de foto s. De volgende klus is al met hun afgesproken.
    (Bewerkt op 29 jan 2024)
  • Simone, Valkenswaard
    Beoordeeld op 25 dec 2023
    Kleine klus: Reparaties; Deuren of ramen
    Super Smorgens een aanvraag gedaan , reageert snel en zijn dan ook dezelfde dag aan het klusje begonnen, heel blij mee, vriendelijk en ruimen alles netjes op
    (Bewerkt op 27 dec 2023)
  • Anoniem, Leende
    Beoordeeld op 21 apr 2023
  • Anoniem, Eindhoven
    Beoordeeld op 5 feb 2023
    Trap repareren: Treden kapot
    Mijn trap is heel mooi gerenoveerd. De communicatie verliep snel en goed en ik ben zeer tevreden met het resultaat.
    (Bewerkt op 9 feb 2023)

Reactie van de vakman:

Dank voor de review. Het was wederzijds fijn om samen te werken. Tot een ander keer in toekomst :)
  • Neil, 's Gravenmoer
    Beoordeeld op 29 jan 2023
    Raamkozijnen repareren: 6 ramen; Raam isolatie
    Glenn kwam bij ons om de raamkozijnen te kitten. Hele aardige jongen, netjes gewerkt en was al heel blij met af en toe een kopje koffie. Hij heeft netjes opgeruimd en alles meegenomen. Veel contact gehad met Sam, duidelijke afspraken en zeer tevreden met de resultaten. Wij zouden ze graag inhuren voor de volgende vergelijkbare klus.