RL Glas- en Montagebedrijf
RL Glas- en Montagebedrijf

• Antoine, Voerendaal
    Beoordeeld op 3 dec 2021
    Glas zetten: 22 ruiten
    Goede prijs/kwaliteit en duidelijke communicatie wat je precies krijgt. Komt alle afspraken na en reageert snel via de e-mail. Ze denken met de klant mee en hebben ons voor een gering bedrag extra geadviseerd om HR++ glas van u-waarde 1.0 te nemen en hebben ons geadviseerd de ruimte achter de borstwering (Trespa) onder de ramen met PIR-plaat te isoleren. De afwerking (kitwerk) en schoonmaken van de werkplek verdienen tevens een compliment.
  • Gina, Heerlen
    Beoordeeld op 22 dec 2019
    Glas zetten: 10 ruiten
    Heel tevreden met de geleverde werkzaamheden. Alles netjes, conform afspraak, uitgevoerd. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen
    (Bewerkt op 23 dec 2019)

Reactie van de vakman:

Beste Gina Thewessen, Fijn dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Bedankt voor de mooie beoordeling en aanbeveling. RL Glas en Montagebedrijf.
  • Mireille, Noorbeek
    Beoordeeld op 8 okt 2019
    Vervangen glas voor geluidswerend glas
    Super tevreden! We hebben bijna al het oude dubbel glas in huis laten vervangen door nieuw hr++ glas met extra geluidswerend folie. De hele klus was in een dag geklaard en de boel werd ook nog eens netjes achtergelaten. Helemaal top!
    (Bewerkt op 10 okt 2019)

Reactie van de vakman:

Fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de uitgevoerde werkzaamheden. Jullie bedankt voor de aangename en constructieve samenwerking.
  • Ivan, Landgraaf
    Beoordeeld op 31 jan 2019
    15 stuks dubbelglas vervangen door HR++
    RL Glas- en Montagebedrijf heeft zeer goed werk geleverd. Vakbekwaamheid, toewijding en netheid waren van een niveau dat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is. Zeer tevreden en zeker aan te raden.
  • Christiaan, Geleen
    Beoordeeld op 29 mrt 2018
    Dubbel glas
    Top bedrijf om zaken mee te doen. Snelle reactie op de werkspot opdracht, duidelijke offerte, en snel de opdracht uitgevoerd. Zeer netjes het werk gedaan en alles super netjes opgeruimd. Tja alleen de ramen niet gewassen :) ( Grapje, want dat kan natuurlijk niet gelijk)
  • Tessa, Roermond
    Beoordeeld op 6 aug 2017
    Enkelglas vervangen voor HR++ isolatie glas
    Wij zijn volledig tevreden met de service van Rl Glas- en Montagebedrijf. Communicatie was helder en open. Afspraken zijn behouden. Het zetten was snel!
  • Maes, Sint Joost
    Beoordeeld op 8 feb 2017
    Vervangen 5 ramen HR++ glas.
    Goed werk geleverd tegen een goede prijs. Bij een volgende klus zal ik hem zeker weer vragen.
  • Rachel, Heerlen
    Beoordeeld op 6 nov 2016
    ramen en kozijnen
    Positief! Prettig contact, tussentijdse wijzigingen geen probleem. Zeer flexibel en mee denkend.
  • Anoniem, Wijlre
    Beoordeeld op 1 aug 2016
    Nieuw raam
    Goed werk, geen op- of aanmerkingen!