Terug naar profiel

Enschede
    K. Rozema
  • Vloer egaliseren: 20 m2
    raadt vakman aan
    Kon op zeer korte termijn en heeft vakkundig de vloer geëgaliseerd tegen een scherpe prijs.
    Harderwijk
  • Vloer egaliseren: 66 m2
    raadt vakman aan
    Paul heeft onze vloer strak en glad getrokken nadat een prutser van een aannemer de ruwe cementvloer dramatisch had gelegd. We zijn hem erg …
    Amersfoort
    Han Elstgeest
  • Woonkamer verdieping egaliseren
    Rotterdam
    Vinh Nguyen
    Goede avond. Zou u misschien uw review op mijn eigen google account willen plaatsen. Mvd (als u bij google alleen vhvloeren in toets kunt u daar een referentie met sterren plaatsen. alvast bedankt.)
  • Laminaat leggen kantine winkel Zwolle
    Zwolle
  • PVC VLOER
    raadt vakman aan
    Vakman met een goede instelling. Zeer aan te raden voor een succesvolle klus.
    Uitgeest
    John Hofman
  • Vloer egaliseren van ca. 35 m2
    raadt vakman aan
    Paul heeft bij ons een vloer geegaliseerd van ca. 37 m2. Dit heeft hij snel en vakkundig gedaan, daarnaast ook tegen een schappelijke prij…
    Almere
    Nerlyn van Schaik
  • MDF plinten 9cm x 16mm plaatsen op eerste verdieping
    raadt vakman aan
    Helemaal tevreden met onze nieuwe plinten en Paul was snel beschikbaar.
    Veldhoven
  • betonvloer egaliseren
    raadt vakman aan
    Goede kwaliteit, betrouwbaar en snel.
    Zwaag
  • Vloer egaliseren +/- 50 m2
    raadt vakman aan
    Helemaal prima werk. Snel gekomen en goed gedaan.
    Utrecht
    Indra Spronk