Onderhoudsbedrijf FAUS

Alle reviews (13)

• Jeroen, Zoetermeer
    Beoordeeld op 9 mei 2020
    Kraan: 1 kraan; Keuken; Kranen repareren
    Oemar is een zeer vriendelijke en bekwame vakman. Hij neemt de tijd voor zijn klus en is duidelijk trots op wat hij doet, hij maakt het graag mooi en steekt daar tijd in. Communicatie was helder en duidelijk en afspraak werd stipt nagekomen. Absolute aanrader!
  • Quirinius, Voorburg
    Beoordeeld op 18 apr 2019
    Keuken gereed maken voor plaatsing: Lichtpunten en schakelaars verp...
    Oemar is een vriendelijke en betrouwbare vakman. Hij is duidelijk trots op zijn vak en denkt bij elke klus als ware het zijn eigen. Zonder zijn flexibiliteit en creativiteit waren wij niet op tijd klaar geweest. Nieuwe stoppenkast, perilex-aansluiting voor te plaatsen inductiekookplaat, stopcontacten verplaatsen, muur repareren, waterleidingen verleggen, afvoer klaarmaken voor nieuwe keuken, noem het maar op. Lof!
  • Fred, Den Haag
    Beoordeeld op 25 mrt 2019
    Boretti oven programma schakelaar vervangen
    We hebben eerst een badkamer klus laten doen en dat is heel goed bevallen. Goed qua kwaliteit en goed in de communicatie. We zijn zeer tevreden.
  • jacqueline, Den Haag
    Beoordeeld op 5 mrt 2019
    tegels in de douche opnieuw voegen
    Geweldig, er werden zelfs meerdere klusjes uitgevoerd! Dit slechts voor een kleine meerprijs. Deze firma hou ik zeker bij mijn favorieten.
  • Liesbeth, Den Haag
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 16 feb 2019
    Aansluiten keuken
    Oemer werkt netjes en rustig. Houdt zich aan de afspraken en de communicatiem verloopt ook goed.
  • Werkspot-gebruiker uit Den Haag
    Beoordeeld op 15 feb 2019
    Koelkastdeur repareren
    Het was prettig met Oemar: netjes gewerkt, prettig in de omgang en doorgegaan tot de klus helemaal geklaard was ondanks tegenslag. Ondanks dat het uiteindelijk meer werk was, hield hij zich aan zijn voorstel. Ik heb hem maar wat meer gegeven want de hoeveelheid werk viel toch wat tegen.
  • Werkspot-gebruiker uit Den Haag
    Beoordeeld op 15 feb 2019
    Vaatwasser inbouwen
    Levert conform afspraak. Denkt in oplossingen.
  • Perwina, Den Haag
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 12 feb 2019
    Kraan installeren of repareren: 1 kraan; Kranen installeren
    Vakman heeft verstand van zaken, gaat moeilijkheden niet uit de weg. Denkt in oplossingen en gaat niet weg voordat de klus geklaard is. Er is een Quooker voor mij geplaatst in een bestaande keuken van mijn nieuwe woning. Uitdaging was om een gat in granieten werkblad te boren. Oemar heeft zelf materiaal gekocht en prima mijn opdracht uitgevoerd. Dank je wel!
    (Bewerkt op 16 feb 2019)

Reactie van de vakman:

Dank je wel voor je welgemeende mooie woorden. Ik heb het met alle plezier gedaan. Ik wens je veel plezier met de Quooker. Je mag me ook aanbevelen bij je vrienden en familie. met vriendelijke g…
    Reactie geplaatst 16 feb 2019