NLverbouw
NLverbouw

• Lisa, Amsterdam
    Beoordeeld op 24 okt 2021
    Huisrenovatie: De gehele woning
    Jan en zijn werkmannen hebben de gehele renovatie van ons huis uitgevoerd. We boften dat we nog op zo'n korte termijn een aannemer konden vinden dus het was best spannend of we een goede te pakken hadden. Jan's website zag er professioneel uit en wij vonden hem prettig in de communicatie, dus besloten we ervoor te gaan. We zijn heel erg blij met het werk dat geleverd is, je merkt dat Jan echt het beste met je voorheeft en, ook al hebben wij niet veel ervaring met aannemers, volgens mij is dat zeldzaam. Hij dacht met ons mee, maakte geen gekke keuzes zonder overleg en we kwamen niet plotseling voor grote verrassingen te staan qua kosten of werkzaamheden. Wij kunnen NLverbouw zeker aanraden.
  • Federico L'Huillier
    Beoordeeld op 6 jun 2019

complete verbouwing woning

NLverbouw is our company to go to when we need to modify or maintain our home. Jan and his crew are very professional, friendly and creative when providing solutions. Their service is top quality and they are always available for any query. I definitely recommend NLverbouw for any home repair or improvement work.
  • Remko Schermerhorn
    Beoordeeld op 5 jun 2019

Verbouwing huis

Ik werk sinds 2011 met Jan van NLverbouw. We hebben verschillende verbouwingen aan ons pand met hen gedaan. Altijd naar volle tevredenheid. Gewoon goed. En prettig in de omgang en communicatie. Geen opdringerig gedrag of verrassingen.
    (Bewerkt op 6 jun 2019)
  • Patrick, Amsterdam
    Beoordeeld op 14 apr 2019
    Ik zoek een aannemer voor een verbouwing in Amsterdam.
    Niet alleen was het geleverde werk goed. Wat ik zeer kon waarderen was de flexibiliteit. Tussendoor heb ik mijn wensen kunnen bijstellen en in goed overleg kon Jan (de aannemer) me vertellen op welke wijze er gehoor aan kan worden gegeven. Verder heb ik enorm kunnen waarderen dat Jan halverwege bij de verbouwing van de badkamer het gevoel had dat dit toch anders moet dan ik heb gewenst. Hij neemt dan contact met me op om te vragen of ik dit echt wel wil. Reden voor mij om te overleggen met Jan wat dan wel mogelijk is. En achteraf is gebleken dat Jan me goed had voorgelicht. Voor mijn gevoel was dit een project (o.a. verplaatsen keuken en badkamer) die we gezamenlijk hebben gedaan. Ben er trots op.
  • Merel, Amsterdam
    Beoordeeld op 13 mrt 2019
    Renovatie volledig appartement
    Jan van Walsum en zijn team hebben met engelengeduld de renovatie van mijn appartement aangepakt. Dat geduld was nodig omdat we meerdere malen hebben moeten wachten op vergunningen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Jan en Tony dachten in alles mee en samen hebben we zo creatief mogelijk met de ruimte om kunnen gaan. Er wordt een hele duidelijke offerte gemaakt met alle kostenposten per kamer onderverdeeld. Tijdens het proces dingen wijzigen was geen probleem. Mooi ook dat hij aangaf dat de badkamer niet mijn territorium was. Dat moest helemaal door het team worden afgewerkt. En het uiteindelijke resultaat mag er wezen. Ook de 'nazorg' is goed. Jan belde zelf op over nog wat zaken die nog verbeterd konden worden, dat hoefde ik niet te doen. Je merkt dat je met mensen werkt die van hun vak houden en het net zo leuk vinden als ik om het beste uit een woning te halen. Bedankt allemaal!
  • Jeroen, Amsterdam
    Beoordeeld op 5 aug 2017
    Verlaagde plafonds aanbrengen, schilderen en toilet upgrade
    Uitstekende aannemer. Offerte duidelijk per ruimte gespecificeerd. De verbouwing (verlaagde plafonds / stucwerk in slaapkamer, hal boven en beneden en nieuw toilet) moest tijdens mijn vakantie in 12 dagen gebeuren. Dat is gelukt dankzij een strak uitgevoerd schema. Gedurende die tijd was ik niet thuis, het was dus een kwestie van vertrouwen om ze alleen te laten in mijn appartement zonder dat ik erbij was. Bij terugkomst waren de ruimtes keurig schoongemaakt en nog gedweild ook. Tijdens mijn vakantie kreeg ik regelmatig foto's van de voortgang gemaild en heb ik dus mee kunnen kijken hoe het er voor stond. Ze zijn misschien niet het goedkoopst maar de offerte is wat het is, dus geen verrassingen tijdens de verbouwing die meer geld gingen kosten. Ik kan NL Verbouw aan iedereen aanbevelen! Bijgevoegd foto's van voor en na de verbouwing. Alles prachtig strak wit geworden. Precies zoals ik het wilde.