Montage Bedrijf Dijkstra
Montage Bedrijf Dijkstra

• Denny, Roden
    Beoordeeld op 17 nov 2023
    Lekkage: Beschadigde leidingen, Lekkend dak
    Dirk is een fijne vakman die met je meedenkt en goed werk levert. Het fijne is dat hij een eigen showroom heeft in Harkema waar je op je gemak de badkamer kunt samenstellen.
    (Bewerkt op 28 nov 2023)
  • Werkspot-gebruiker uit Goutum
    Beoordeeld op 11 apr 2021
    Toilet renovatie: 2 m2; Hangend
    Wij zijn zeer tevreden over het hele proces, van contact leggen tot werkuitvoer. Het werk is vakkundig uitgevoerd en heel netjes afgewerkt. Een echte vakman die weet wat hij doet! Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat.
  • Barry HH, Twijzelerheide
    Beoordeeld op 11 apr 2021
    Waterleiding en riolering: Nieuwe leiding aanleggen; Leidingen of a...
    Beste mensen, Montage bedrijf Dijkstra is net klaar bij ons. Wat een fijne kerel om aan huis te hebben en wat een top vakman. Een aardige kerel die netjes en schoon vakwerk levert. De man is altijd op tijd, heeft overzicht, kijkt vooruit, denkt vooruit en werkt in overleg rustig door. Onze badkamer is fantastisch geworden. Dirk bedankt!
  • Wilco, Dokkum
    Beoordeeld op 20 jun 2020
    Toilet renovatie: Hangend
    Leuke en betrouwbare vent, Goede vakman en erg precies in zijn werk. Alles netjes afgewerkt. Zeer aan te bevelen. Fam. Veltman
  • Roelof, Drachten
    Beoordeeld op 17 jun 2020
    Badkamer: 2 m2; Complete renovatie
    Wacht al 3 weken op de beloofde offerte, ondanks herhaalde mails. Heeft schijnbaar geen belang bij de klus.
  • Klant van Montage Bedrijf Dijkstra
    Beoordeeld op 5 mrt 2020

Toilet Renovatie

Dirk, Een fijne gozer om mee te werken, komt afspraken na, denkt met je mij en kijkt vooruit! Voor een schappelijke prijs levert hij puik werk af! En boven alles is hij secuur en pietje precies! Wij zijn tevreden met het strakke eindresultaat!
    (Bewerkt op 6 mrt 2020)
  • Fam Tjepkema
    Beoordeeld op 3 mrt 2020

Badkamer, Toilet en hal.

Duidelijke offerte gekregen. Dirk heeft kennis van zaken. Werkt secuur en netjes. Onze badkamer wc en hal zijn prachtig verbouwd. Wij zijn zeer tevreden over z’n werk. Strak betegeld een echte vakman!!
    (Bewerkt op 4 mrt 2020)
  • Erik, Groningen
    Beoordeeld op 2 sep 2019
    Toilet renovatie: 1 m2; Hangend
    Dirk levert top werk. Reageert snel op de opdrachten die je plaatst en komt met een realistische begroting. Werkt netjes en snel waardoor onze WC weer als nieuw is. Heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.
  • Werkspot-gebruiker uit Gorredijk
    Beoordeeld op 31 jul 2019
    Toilet renovatie: 2 m2; Hangend
    Is ons zeer goed bevallen, eind resultaat een prachtig toilet. Snel en netjes gewerkt. Groetjes uit Gorredijk