Ml klusflex
Ml klusflex

• Anoniem, Boskoop
    Beoordeeld op 3 okt 2018
    Buitenmuur stucen
    Het leek in het begin goed te gaan, Mohammed zijn vrouw had goed overleg betreft de planning. Mohammed leek aardig en had het binnen een dag klaar; wat later te vlug bleek... Echter nadat het werk was uitgevoerd bleek het resultaat teleurstellend. We hadden strak stucwerk afgesproken, echter op de bijgevoegde foto's is te zien dat dit niet het geval was. Het is erg bobbelig en zeer grof. Daarnaast waren de gebruikte stucnaalden te kort, het stopcontact dichtgestuct en het schoonmaakwerk had beter gekund. Echter wat jammer is dat we te horen kregen dat het niet strakker gestuct kon worden omdat daarvoor een ander middel nodig was... Dat hadden we dan graag vooraf willen weten! Omdat we Mohammed aardig vonden wilde we dit dan als meerprijs laten doen, terwijl als we voet bij stuk houden er niet aan de afspraak (strak stucwerk) is gehouden. Helaas wachten we nu sinds juni op Mohammed om het werk af te maken en zitten we nog steeds met een lelijke muur. Om de teleurstelling nog groter te maken hebben is er daarnaast bij de open haard ineens een gedeelte losgekomen. We hebben dit gemeld maar tot nu toe geen enkele reactie. Kortom we hebben erg spijt voor deze keuze en het is zonde van de €850,00 We zouden graag zien dat het alsnog opgelost wordt!
    (Bewerkt op 23 okt 2018)

Reactie van de vakman:

Dit wat hier staat klopt niet , jij bent niet eerlijk! en ik kom niet gratis werken!
  • paul, Nootdorp
    Beoordeeld op 9 jul 2018
    Stucwerk deel buitengevel
    klus betrof het repareren van een gestucte buitenmuur die door waterlekkage beschadigd was. Werk is perfect uitgevoerd. Er was na afloop geen verschil met de andere muren.
  • Anoniem, Utrecht
    Beoordeeld op 5 jul 2018
    Stucwerk muur
    Supergoed geregeld. Ik mocht zelfs niet helpen met opruimen. Keurig stucwerk. En Mo is een aardige man!
  • Anoniem, Houten
    Beoordeeld op 23 jun 2018
    Plafond stucen
    Eindresultaat blijkt matig nu alles is opgedroogd, veel slecht gestuukte plekken die nu opvallen. De schilder (ander bedrijf) is inmiddels al geweest om verder te witten maar het stuukwerk had veel strakker gekund. Verder wel netjes met afdekken en zo.
    (Bewerkt op 18 jul 2018)
  • Felicia, Utrecht
    Beoordeeld op 14 jun 2018
    Stucwerk binnen wc en trappengat
    Mohammed is een zeer nauwkeurige, vriendelijke, betrouwbare en kundige vakman. Ook het voorzichtig omgaan van onze spullen en het schoonmaken na de klus is helemaal aan hem toevertrouwd. De communicatie via zijn vrouw verliep ook goed. Omdat ik hoogzwanger ben is hij een dag na plaatsing van de opdracht al langsgekomen om te stucen. Fijn dat er op zo'n moment mensen bereid zijn snel te helpen. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! (ik heb meerdere offertes opgevraagd maar ben zeer tevreden over mijn keuze). AANRADER!
  • Dre, Oud Gastel
    Beoordeeld op 14 jun 2018
    Slaapkamer stucen
    Mohammed is een harde werker en zeer vriendelijk. Werkt zeer netjes en hebben nu een mooie gladde muren en plafond. Raad ML klusflex zeker aan aan iedereen!
    (Bewerkt op 16 jul 2019)
  • Michiel, Utrecht
    Beoordeeld op 10 jun 2018
    buitenmuur stucen
    Mohammed is een echte vakman met een oog voor detail! Buitenmuur is netjes gestukt. Zou hem zeker aanraden.
  • Petra-Marije, Vinkeveen
    Beoordeeld op 9 jun 2018
    Buitenmuren stucen
    Prima: keurig werk (stucen huis aan de buitenkant), erg mooi geworden! Meer werk dan gedacht volgens mij, maar keurig afgemaakt en netjes opgeruimd.
  • Gert, Ede
    Beoordeeld op 5 jun 2018
    Buitenmuur stucen
    Zeer plezierige man, die zijn vak verstaat. Bij een volgende klus zal ik weer een beroep op Mohammed doen
  • Floor, Zeist
    Beoordeeld op 27 mei 2018
    muren slaapkamertje in orde maken
    Uitermate vriendelijke man die met veel plezier aan het werk ging. Veel preventieve maatregelen om de smerige bende van het stucen binnen de perken te houden en na afloop werkelijk keurig schoongemaakt! Mooie gladde muren. Uitstekend werk geleverd!!