Ml klusflex
Ml klusflex

• Justin, Montfoort
    Beoordeeld op 18 sep 2019
    Stucen: 6 m2 plafonds
    Zeer vrolijk en vriendelijk en denkt mee. Laat de klus zeer netjes achter. Zal zeker voor een volgende klus hem weer contacteren.
  • Nelleke, Veenendaal
    Beoordeeld op 8 sep 2019
    voorzien!! Dank voor alle reactiesStucen: 10 m2 wanden; 25 m2 plafonds
    Super snelle reactie na aanvraag op werkspot! Binnen een dag geregeld inclusief vooraf bekijken ruimte! Klus in 8 uur geklaard! Super netjes gewerkt en alsof er niets is gebeurd, achter gelaten! Aardige man en vanavond al zijn nummer aan iemand doorgegeven! TOP 👍 Als we weer eens wat hebben.... bellen we!
  • Cindy, Utrecht
    Beoordeeld op 3 sep 2019
    Stucen: 35 m2 wanden; 15 m2 plafonds
    Mohammed werkt heel hard, stopt niet voor het klaar is en ruimt netjes alles op. Wij zijn heel erg blij met hem en vragen hem zeker weer bij nieuwe klussen.
  • Anoniem, Dordrecht
    Beoordeeld op 24 aug 2019
    Stucen: 10 m2 wanden
    In ons oude huis heeft Ml klusflex prachtig werk afgeleverd. Een ruimte met hoge muren waarvan er veel afgebrokkeld was werd door Mohammed weer hersteld en volledig gestuct. Communicatie was helder en de prijs was goed. We zijn erg tevreden over Ml klusflex!
  • Daniëlle kistemaker
    Beoordeeld op 12 aug 2019

Stukwerk woonkamer en keuken

Mohammed heeft bij ons goed werk geleverd tegenover een goede prijs. Er waren wat moeilijke plekken in de muur zoals roet en grote kieren, dit heeft hij netjes weggewerkt. Communicatie verliep goed. Mohammed is een rustige man, harde werker en bereid wat extra's te doen voor een mooi resultaat. Kortom zeer tevreden!
    (Bewerkt op 13 aug 2019)
  • Barbara nellestijn
    Beoordeeld op 9 aug 2019

Stukwerk buitgevel

Super! Hij werkt hard en goed en het resultaat is prachtig!
  • Ali
    Beoordeeld op 24 jun 2019

schilderen muren en plafond, timmerwerk, stucen, radiator plaatsen, laminaat leggen en elektriciteit.

ML Klusflex heeft bij ons (nieuwbouwhuis) uitstekend werk geleverd en binnen de afgesproken tijd en prijs. Aardige man, zeer betrouwbaar, komt zijn afspraken na, denkt mee met de eigenaar en komt met betere en zelfs financieel aantrekkelijker oplossingen. Kortom: zeker een aanrader!
  • Anoniem
    Beoordeeld op 24 jun 2019

Spachtelputz, schilderwerk, timmerwerk en stucen

Een goede vakman, flexibel, resultaatgericht en betrouwbaar.
  • M. Kriddache

Tussenmuur keuken en woonkamer

ML Klusflex heeft een muur tussen keuken en woonkamer gebouwd met gipsblokken, gestuct, geverfd muren en deuren, trap geverfd en traplaminaat gelegd. Ik ben zeer tevreden over het resultaat, het werk is professioneel uitgevoerd, het contact met ML Klusflex was prettig te noemen, men kwam ook met bruikbaar ideeën om het einde resultaat nog mooier te maken. Ik zou bij de volgende klus zeker weer voor ML Klusflex kiezen.
  • Marcus, Maassluis
    Beoordeeld op 11 feb 2019
    Buitenstuuk
    - Ml klusflex heeft een aanbetaling ontvangen en liegt hierover. Hij doet maanden later alsof hij niet is aanbetaald. - Ml klusflex is geen geschikte kandidaat voor buitenstucwerk. Hij heeft het werk niet afgemaakt en er zitten scheuren in het opgeleverde werk. Het is niet glad, strak en netjes, zie foto's - Ml klusflex heeft, tegen de afspraak in, niets afgeplakt waardoor mijn buitenkozijnen onder het stukmateriaal zijn komen te zitten. - Ml klusflex schakelt een advocaat in voor betaling af te dwingen terwijl hij niet netjes langskomt om het werk te herstellen en netjes af te maken - Ml klusflex vroeg 900 euro voor de klus, zie foto bericht werkspot en vordert vervolgens via zijn advocaat 1750 euro
    (Bewerkt op 17 jul 2019)