Ml klusflex
Ml klusflex

• Michael, Eindhoven
    Beoordeeld op 21 okt 2019
    Stucen: 19 m2 wanden; 11 m2 plafonds
    Ik ben erg blij met het werk dat Mohammed heeft geleverd. Binnen een dag kwam hij al om een ruimte te stuken. Hij was netjes op tijd, heeft hard door gewerkt, heeft mooi gestuukt en alles netjes achter gelaten. Ik kan hem zeker aanbevelen.
  • Theo, Oisterwijk
    Beoordeeld op 12 okt 2019
    Stucen: 9 m2 wanden; 7 m2 plafonds
    Heel vriendelijke man doet zijn werk netjes ruimt naar het stucen alles netjes op. Zeker een aanrader.
  • Lysette, Utrecht
    Beoordeeld op 7 okt 2019
    Plafond: 16 m2; Verlaagd plafond plaatsen
    Super vriendelijk, werkt goed en netjes, denkt mee en komt afspraken na. Bovendien ruimt hij alles na t klussen weer netjes op! Top.
  • Anoniem, Nijmegen
    Beoordeeld op 3 okt 2019
    Stucen: 16 m2 wanden; 4 m2 plafonds
    MI Klusflex heeft bij ons de trapopgang gestucd. Het is heel erg mooi geworden, het is een zeer harde werker. Gaat pas weg als de klus klaar is. Zeer tevreden, kan het bedrijf aanraden.
  • Timothy, Hulst
    Beoordeeld op 2 okt 2019
    Stucen: 25 m2 wanden; 11 m2 plafonds
    Reageerde heel snel op mijn advertentie 25m2 muur en 11m2 plafon. Super tevreden over het resultaat. klus was op een dag geklaard. Vriendelijke nette man en ruimt ook netjes alles op. Top!
  • B., Hilversum
    Beoordeeld op 26 sep 2019
    Stucen: 6 m2 wanden; 8 m2 plafonds
    Prachtig werk afgeleverd op onze zolder! Zeker een aanrader! Werkt netjes en is op tijd !! 👍🏻
  • Esme, Loënga
    Beoordeeld op 23 sep 2019
    Stucen: 30 m2 wanden
    Mohammed werkt netjes en hard. heeft onze badkamer prima gestuct. Aardige man, rustig en met humor. Ik beveel hem van harte aan.