Ml klusflex
Ml klusflex

• Greenspiration, Drunen
    Beoordeeld op 21 jul 2021
    Stucen: 27 m2 wanden
    ML klusflex is een zeer betrouwbare vakman. Komt zijn afspraken na en levert strak werk af! Ik ga hem zeker nog een keer vragen.
  • Hans, Ridderkerk
    Beoordeeld op 7 jul 2021
    Stucen: 8 m2 wanden
    Erg goed! Muhammed is een vriendelijke en beleefde man. Heeft heel netjes werk afgeleverd, en na de klus ook alles netjes achtergelaten. Zeer tevreden over deze vakman
  • Arno, Amsterdam
    Beoordeeld op 16 jun 2021
    Exterior plastering: 12 m2
    Ongeveer 10 m2 muur mooi gestuct! Erg blij mee :)
  • Peter, Bunschoten-Spakenburg
    Beoordeeld op 30 jun 2020
  • Wendy, Tiel
    Beoordeeld op 26 feb 2020
    Stucen: 17 m2 wanden
    Werkt netjes, heeft precies gedaan wat we wensten, ziet er (gangmuren stucen ) weer keurig netjes uit.
  • Karsten , Etten-Leur
    Beoordeeld op 1 jan 2020
    Stucen: Brandmuur 7meter hoog. Steiger aanwezig
    Wij zijn erg tevreden over het werk wat MO heeft geleverd. Sterker nog hij komt terug voor meer werk. Al met al kunnen wij MO zeker aanbevelen.
  • C.B.A., Drunen
    Beoordeeld op 2 dec 2019
    Stucen: Keuken: 4 m2 wanden; 10 m2 plafonds
    Wij zijn echt dik tevreden. Zo tevreden dat toen de keuken af was we meteen een offerte hebben laten maken voor onze bijkeuken en ook die is inmiddels gestuct. Mohamed is een ontzettend vriendelijke en bescheiden man, die kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft staan. Bij ons vroeg hij om een rest stukje gipsplaat, dan kon hij die om die lelijke leiding in de keuken zetten en ook mooi voor ons mee stucen. En in de bijkeuken repareerde hij ongevraagd nog even een paar plekjes op de wanden die we niet opnieuw lieten stucen. Net dat stapje extra voor de klant, dat maakt dit echt een TOP bedrijf en echt een aanrader.
  • Laurens, Utrecht
    Beoordeeld op 21 okt 2019
    Plafond: 15 m2; In overleg
    Mo heeft deze klus (en zelfs nog wat extra) goed uitgevoerd. Zeer vriendelijk en netjes.