Ml klusflex
Ml klusflex

• Jos, Eindhoven
    Beoordeeld op 4 dec 2021
    Stucwerk repareren: Gaten of scheuren
    Klus snel opgepakt, netjes volgens afspraak werk geleverd. Zuiver gewerkt en schoon achtergelaten. Zelfs in het werk wat extra’s afgewerkt, super! 👌🏻 Nette en vriendelijke man, mag van mij een evt. volgende keer weer komen
  • Bente, Amsterdam
    Beoordeeld op 3 dec 2021
    Stucen: 15 m² wanden; 6 m² plafonds; Keuken
    Mo is super vriendelijk en een man die zijn vak verstaat! Hij werkt echt hard, dedicated en maakte alle muren super strak. Ik zou Mo echt aan iedereen aanbevelen! De communicatie vooraf was ook echt duidelijk en vriendelijk, top!
  • Anoniem, Bilthoven
    Beoordeeld op 22 nov 2021
    Stucen: 45 m² wanden; Zolder
    Mohamed is erg aardig! Contact via een keurige dame aan de telefoon vanaf het eerste moment zeer prettig. Hij werkt netjes en ruimt keurig op voordat hij weg gaat. Mijn zolder was wellicht een moeilijke klus daar er weinig bewegingsruimte is, maar strak stucwerk kan ik het niet noemen. Ik heb zelf met Knauf finishpasta nog een hoop onvolkomenheden bijgewerkt en hierna al het stucwerk machinaal geschuurd voor een glad resultaat. Het viel mij op meerdere plekken op dat het wel een dun laagje is. Misschien was het niet duidelijk of ik glad stucwerk of behangklaar wilde. Mohamed bood echter netjes aan om alsnog langs te komen om het allemaal op te lossen. Voor de prijs en moeilijkheidsgraad van de klus (veel hoeken, weinig ruimte) ben ik echter tevreden en zal ik hem zeker weer benaderen voor een volgende klus.
    (Bewerkt op 24 nov 2021)
  • Anoniem, Bennekom
    Beoordeeld op 3 okt 2021
    Exterior plastering: Eén verdieping; 17 m2
    Heel tevreden! Stucwerk ziet er mooi en strak uit. Geheel is zorgvuldig en netjes uitgevoerd. Communicatie vooraf was goed.
  • Sander, Utrecht
    Beoordeeld op 26 sep 2021
    Exterior plastering: Drie of meer verdiepingen; 7 m2
    Erg tevreden over het resultaat! Netjes, strak gestuct en netjes gewerkt. Communicatie vooraf was prima, we moesten erg vaak verplaatsen wegens het weer, maar dit werd wel duidelijk gecommuniceerd. Vriendelijke en betrouwbare stucadoor!
  • andre, 's-Gravenzande
    Beoordeeld op 16 aug 2021
    Stucen: Zolder; 33 m2 wanden; 38 m2 plafonds
    Ik had met spoed een stucador nodig. Voor het eerst via werkspot geregeld. MI klusfkex heeft de klus geklaard, en hoe! Het eerste contact gaf mij al een goed gevoel. Mohamed stond keurig op tijd op de stoep. Best wel spannend. Wat een vriendelijke maar nog belangrijke, uitstekende vakman.Mohaned, bedankt, het is bijzonder mooi geworden. Over de prijs: Wellicht had het bij iemand anders ietsjes goedkoper gekund. Maar voor een duppie op de eerste rang doe ik niet aan. Alle waar naar mijn geld gekregen. Voor de volgende klus, zou ik Mohamed weer van harte uitnodigen. Wij zijn echt blij geworden.
  • Dylan, Alkmaar
    Beoordeeld op 12 aug 2021
    Stucen: Trappenhal; 12 m2 wanden
    Gewoon top. Spiegel gladde muren alles netjes opgeruimd en stipt op tijd. Wat wil je nog meer. Voor een volgende klus weten wij ML klusflex wel weer te vinden!
  • Jacco, De Meern
    Beoordeeld op 1 aug 2021
    Stucen: Gang; 30 m2 wanden; 8 m2 plafonds
    Fantastisch resultaat. Mohammed meldde zich direct na het plaatsen van de klus. Hij heeft tijd vrij gemaakt om voor onze verhuizing alles voor elkaar te krijgen zodat we niet in de viezigheid terecht zouden komen. Vervolgens stucte hij in 2 dagen haast 80m2 zonder enige problemen. Een aardige man die kundig en vooral schoon te werk gaat. Als wij in de toekomst een Stucadoor nodig hebben komt alleen Mohammed er nog in.