Ml klusflex
Ml klusflex

• Willem, Hilversum
    Beoordeeld op 12 sep 2022
    Exterior plastering: Eén verdieping; 35 m²
    Mohamed is een echte vakman, die hard werkt en tegen een scherpe prijs. Hij heeft bij ons de buitenzijde van het huis gestukt en de dakbedekking bedekking van de garage en de aftimmering vervangen. Grote klasse. Ik kan hem van harte aanbevelen.
  • Nanne, De Bilt
    Beoordeeld op 21 jan 2022
    Stucen: 10 m² wanden; 3 m² plafonds; Gang
    Mohamed kon de volgende ochtend al hier zijn en was er keurig op tijd. Voor een zeer schappelijke prijs (200 euro goedkoper dan andere aanbieders) heeft hij onze hal gestuct. Hij gaf aan dat als er nog imperfecties waren dat hij gewoon terug zou komen om deze kosteloos bij te werken. Dat was het geval en hij kwam binnen een week de puntjes op de i zetten. Hij is zeer vriendelijk en de vrouw die de telefonis he communicatie voor hem doet ook. Zeer beleefd en professioneel. Mohamed liet de boel prima achter. Zelf wel nog even met een dweil erachteraan gegaan, maar was naar tevredenheid. De kwaliteit van het stucwerk is prima, maar ik heb andere stukadoors strakker werk zien leveren. Als het niet perfect hoeft maar prima en voor een lage prijs is hij de juiste man. Zelf gaf hij aan dat onze krappe hal lastig te stucen was doordat alle muren scheef en bol waren. Dat zou kunnen kloppen.
  • Job, Groningen
    Beoordeeld op 4 jan 2022
    Stucen: 23 m² wanden; Slaapkamer(s)
    Mohammed is een aardige gozer, werkt hard en secuur. Ik moest m bijna verplichten even pauze te nemen voor een bakkie koffie haha! Nadat de klus geklaard was heeft ie alles perfect netjes en schoon opgeleverd. Ik ben dik tevreden!
  • Anoniem, Arnhem
    Beoordeeld op 19 dec 2021
    Stucen: 12 m² wanden; Woonkamer
    Vakman! Snel en netjes werk afgeleverd tegen een zeer scherpe prijs. Aanrader!
  • Bas, Waddinxveen
    Beoordeeld op 16 dec 2021
    Stucen: 5 m² wanden; 1 m² plafond; Toilet 1e etage
    Mo was keurig op tijd, en ging gelijk aan het werk, koffie ff snel tussendoor, en weer doorrrr. Toen hij weg ging was er geen kruimel meer te vinden hij werkt echt super netjes!! Heeel erg tevreden!!
  • Anoniem, Zoetermeer
    Beoordeeld op 15 dec 2021
    Stucen: 9 m² wanden; Woonkamer
    Wij kwamen zelf niet verder. Hadden een vakman nodig. Ml-klusfix reageerde zeer snel op onze klus op werkspot en een afspraak op korte termijn was mogelijk. Mohammed is een vakman die de muren heel mooi en glad heeft gemaakt. Hij is vriendelijk en bereid om je met van alles te helpen. Een aanrader!