Middel Afbouw

Alle reviews (119)

• Kees, Zwolle
    Beoordeeld op 31 mei 2020
    Stucen: 15 m2 wanden
    Wij hebben heel goede ervaring met deze stukadoor. Hij heeft 2 dagen bij ons gewerkt en de muren zien er erg goed uit. Ook kwam hij altijd op tijd. Zelfs als het later werd liet hij dit direct weten! Hij is een rustige, prettige stukadoor die netjes werk aflevert.
  • zoe, Dalen
    Beoordeeld op 26 mei 2020
    Stucen: Slaapkamer(s), Gang
    ZEKER EEN AANRADER ! De hele boven verdieping moest glad gestukadoord worden muren en plafonds de woning heeft echt enorm veel schuine en rare hoekjes . De vorige stukadoor liep qua tijd ivm corona enorm uit en kon pas over 8/10 weken kon komen , wat niet schikte voor ons omdat ik met 10 weekjes moet gaan bevallen... Maar voor deze TOPPERS was dat geen probleem en konden ze op ZEER KORTE TERMIJN komen ! Van te voren alles goed/duidelijk/concreet besproken . De week er op waren ze al boven te stukadoren waar ik echt zo enorm blij mee was ! En dat voor een ENORM SCHAPELIJKE PRIJS het scheelde bijna de helft met de vorige stukadoors hun prijsopgaves ... Het resultaat mag er dan ook echt zijn want het is echt PRACHTIG geworden , ben er ontzettend blij mee en dat op korte termijn voor een goede prijs en ook nog eens een top resultaat ! KORTOM hele eerlijk leuke vlotte mannen die voor een hele nette prijs enorm goed en net werk afleveren !
  • Anoniem, Schoonebeek
    Beoordeling: 3 van 5
    Beoordeeld op 1 mei 2020
    Stucen: 45 m2 wanden
    Leuke gezellig kerels maar werken slordig en werken het niet netjes af. Muren zijn hobbelig, niet glad en veel krassen in het stucwerk. We zijn zelf nog 2 dagen bezig geweest om het een beetje netjes strak te krijgen maar elke dag zie ik weer het prutswerk en wordt ik verdrietig. Over de rommel die ze maken nog maar te zwijgend.
    (Bewerkt op 2 mei 2020)

Reactie van de vakman:

Wij proberen altijd netjes en schoon te werken. Wij hebben deze partij aangeboden geheel vrijblijvend alle gebreken op te lossen aangezien ze niet tevreden waren. Maar ze waren niet voor rede vatbaar.
  • jarno, Valthe
    Beoordeeld op 26 apr 2020
    Stucen: Plafond 50m2
    Klus is vakkundig uitgevoerd. Zeker aan te bevelen!
  • Henry, Oosterhesselen
    Beoordeeld op 16 feb 2020
    Stucen: 65 m2 wanden
    Prima bedrijf. Vakkundig, betrouwbaar. Doen wat ze zeggen. Ik kon ze met een gerust hart hun gang laten gaan zonder dat ik er bij moest zijn.
  • Jan, Emmen
    Beoordeeld op 21 nov 2019
    Stucen: 35 m2 plafonds
    Goeie vaklui doen wat ze beloven en komen met oplossingen bij problemen. Bovendien een stel gezellige kerels. Bij een volgende klus vraag ik ze zeker weer
  • Anoniem, Klazienaveen
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 2 nov 2019
    Stucen: 19 m2 wanden
    vak mensen, goed werk gelevert