Middel Afbouw
Middel Afbouw

• Werkspot-gebruiker uit Enschede
    Beoordeeld op 9 nov 2017
    Muur glad afwerken / stucwerk
    We hadden snel een stukadoor nodig, omdat we zelf vergeten waren om tijdig iemand in te schakelen. Door uitval van een klus kon Middel Afbouw meteen de volgende dag komen. Leuk contact, nette prijs, afspraak is afspraak en goed werk geleverd. Waar zijn ze nog dit soort vakmensen die met plezier hun werk doen, vlot kunnen schakelen en je geen poot uittrekken omdat de markt weer is aangetrokken?
    (Bewerkt op 23 okt 2023)
  • Werkspot-gebruiker uit Ommen
    Beoordeeld op 19 sep 2019
    Spagtelputz en of spuitwerk
    Roy en Henk hebben het werk goed, strak, op kleur en snel uitgevoerd. Het is super mooi geworden, echte vakmannen! Henk en Roy zijn zeker een aanrader als u een stucadoor nodig heeft voor uw nieuwbouw woning. Ik moet er wel bij zeggen dat Henk graag in het begin van de dag een kan koffie krijgt😉😉 Roy en Henk bedankt en we spreken elkaar!!!
    (Bewerkt op 28 okt 2021)
  • Werkspot-gebruiker uit Hardenberg
    Beoordeeld op 22 jun 2021
    Stucen: 5 m2 wanden; 48 m2 plafonds
    Zeer tevreden over de communicatie en de snelle afhandeling van het stuccen van het plafond.
  • Bianca, Meppel
    Beoordeeld op 7 mrt 2021
    Stucen: 100 m2 wanden
    Henk en Roy hebben goed werk afgeleverd. Erg tevreden over het eindresultaat. Ze komen hun afspraken na.
  • Olaf, Emmen
    Beoordeeld op 25 feb 2021
    Stucen: 18 m2 wanden
    Snelle communicatie , duidelijk en netjes
  • Cor, Zuidlaren
    Beoordeeld op 12 feb 2021
    Stucen: 25 m2 wanden; 55 m2 plafonds
    MiddelAfbouw is een pareltje in ons bedrijfsleven . Al drie generaties lang zijn ze werkzaam in deze sector . En dat is niet voor niets . Ze bellen snel terug als je met vragen zit, zijn niet te beroerd om je voorzien van tips en advies. En het belangrijkste is dat ze gewoon vakwerk leveren . Wij hadden een klus waar de benedenverdieping voorzien moest worden met glad stucwerk. We zijn erg blij met het resultaat en kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen
  • Erwin, Meppel
    Beoordeeld op 4 feb 2021
    Stucen: 67 m2 wanden; 21 m2 plafonds
    Afspraak is afspraak en de communicatie is goed! Het werk ziet er strak en netjes uit en alle rommel nemen ze mee. Geen afval om weg te gooien ofzo. Ik raad ze aan!