Kocak v.o.f.

Alle reviews (11)

• Peter posthuma
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 26 jul 2019

Woonkamer en keuken wanden en de plafond Spackspuiten

• Denny Brugman
    Beoordeeld op 18 jul 2019

Woonkamer keuken stukadoren en Spackspuiten slaapkamer plafond ook Spackspuiten

Goeie stukadoor die meedenkt. Plafonds mooi gespackt. En met zorg de woning afgeplakt en alle spullen intact gehouden. Biko ruimt de woning van binnen op als hij klaar is. Keuken mooi stucwerk geleverd. Biko is een vakman, gezellig en goed mens.
    (Bewerkt op 19 jul 2019)
  • Pia, Arnhem
    Beoordeeld op 11 jul 2019
    Stucen: 20 m2 wanden
    Vakman, prima prijs en aardige, betrouwbare man. Je kan hem alleen thuis laten en hij zorgt dat het netjes af komt.
  • Klant van Kocak v.o.f.
    Beoordeeld op 8 jul 2019

Jaar geleden heel woning gestukt en voor nieuw opdracht weer terug komen ook heel netjes berg ruimte en de grage stukadoren saus klaar

Birol heeft ons complete huis van onder tot boven gestuct. Fantastisch resultaat, we krijgen regelmatig complimenten over hoe mooi het stucwerk is. Birol is een hele harde werker, denkt met je mee en is trots op zijn vak. Altijd perfect bereikbaar (ook via WhatsApp). Uistekende kwaliteit voor een nette prijs!
    (Bewerkt op 9 jul 2019)
  • Hieu Ngeyun
    Beoordeeld op 6 jul 2019

Badkamer tegel klaar gestukt en slaapkamer wanden en plafond saus klaar opgeleverd

Biko heeft heel mooi werk geleverd! Hij is echt een vakman. We zijn er erg blij mee.
    (Bewerkt op 8 jul 2019)
  • Sander Polman
    Beoordeeld op 13 mei 2019

Stucen: 20 m2 wanden

We hadden een relatief kleine klus. De Fa Kocak VOF reageerde prompt en het kon op korte termijn wat heel fijn was en niet verwacht. De communicatie was erg goed. De werkplek met zorg ingericht. Er werd goed doorgewerkt en het resultaat was erg goed. Wij werden blij van Birol Kocak en zijn zoon
  • Tim, Laren, Gelderland
    Beoordeeld op 28 apr 2019
    Stucen: 10 m2 wanden; 5 m2 plafonds
    Ik heb Bico stukadoors deze opdracht gegund naar een prettig en vriendelijk eerste contact. Hij was op korte termijn beschikbaar om het werk uit te voeren. Hij dacht mee en had een aantal handige tips ter voorbereiding. Was ook eerlijk waar problemen zouden kunnen ontstaan. Komt zijn afspraken na en werkt zeer zorgvuldig. Plakt alles af en laat na de werkzaamheden alles schoon achter. Maar het belangrijkste is de kwaliteit van zijn werk! Superblij met het resultaat; heel mooi en strak schilderklaar afgewerkt. Is niet de goedkoopste maar iedere euro waard. Weinigen die in deze tijd zon mooi resultaat afleveren. Kwam de dag erop ook nog langs om het werk te beoordelen. En had nog een leuke verrassing bij zich als bedankje...super lekker bakla a! 😁
  • Werkspot-gebruiker uit Doetinchem
    Beoordeeld op 10 apr 2019
    Stucwerk repareren: Slecht
    Het ziet er super uit! Zeer strak en nog niks kunnen ontdekken :) Vriendelijke en harde werker die mee denkt.
  • Dennis, Etten
    Beoordeeld op 8 mrt 2019
    Stucwerk repareren: Waterschade
    Wat een vrolijke vakman. In onze sère het plafond gestuukt. Mooi werk geleverd en alles netjes achtergelaten. Echt een aanrader. Thnx!