Klussen champion
Beoordeling: 4.9 van 54.954 reviews

Alle reviews (4)

• Anoniem, Amsterdam
    Beoordeeld op 30 apr 2018
    Schoonmaak en sleuteloverdracht aan toeristen
    Ontzettend leuk duo die de klussen met passie aanpakt. Voelde vertrouwd om bij hen mijn huissleutel achter te laten. We hadden afspraken gemaakt en toen daar een wijziging in was bleek het duo erg flexibel.
  • Het marnix
    Beoordeling: 4 van 5
    Beoordeeld op 20 feb 2018

Schoonmaken van een pand (1000 m2) van een sportbedrijf met 2 zwembaden, sportzaal en restaurant. De schoonmaak moet voldoen aan de wettelijk vereiste normen voor de zwembad branche.

Plezierig bedrijf, flexibel, vakvolwassen en vriendelijke medewerkers. Prijs kwaliteitverhouding goed, zelfstandig werkende wedewerkers. Contacten met de leiding van het bedrijf open, zakelijk en op basis van co-makership.
  • Jos Hart
    Beoordeeld op 20 feb 2018

Terugkerende schoonmaak woonhuis

Gedreven en betrouwbaar
  • Unlimited Bookings
    Beoordeeld op 19 feb 2018

Schoonmaken van appartementen ten behoeve van short stay.

Betrouwbaar, super kwaliteit , en voor een mooie prijs! Wij werken nu geruime tijd met deze partij en raden het iedereen aan. Omdat wij short-stay appartementen verhuren, is het belangrijk dat de kwaliteit altijd heel goed is. De gasten laten via een review altijd weten wat ze vinden van de schoonmaak. Daardoor kunnen wij heel goed monitoren of het werk op de juiste manier wordt uitgevoerd met oog voor detail. Ik kan iedereen aanraden om te werken met Klussen Champion. Dank je wel Abdel voor de constante, snelle en betrouwbare service. Hartelijke groeten, Eddie Pasquino, Unlimited Bookings.
    (Bewerkt op 20 feb 2018)