Installatiebedrijf MvL
Installatiebedrijf MvL

• mark, Neede
    Beoordeeld op 27 mei 2018
    Zinken dakgoot vervangen
    Hele fijne betrouwbare vakman! Heeft zeer goed werk afgeleverd. Ik zou hem zeker aanraden.
  • Marc, Arnhem
    Beoordeeld op 28 sep 2017
    Twee zinken regenpijpen met loropijp
    Marcel is een vakman die de juiste vragen stelt en goed adviseert. Het werk is uitstekend uitgevoerd.
  • Erwin, Doetinchem
    Beoordeeld op 25 sep 2017
    Onderhoud ketel
    Ik ben zeer tevreden over Marcel. Hij kwam om de ketel een onderhoudsbeurt te geven. Tevens was er een defect die hij direct heeft verholpen. Afspraken zijn nagekomen, de prijs is gewoon volgens afspraak. De rekening mag je betalen na ontvangst per mail. Een heel prettige persoon die de tijd neemt om dingen uit te leggen. Ik raad hem zeker aan voor een nieuwe ketel, onderhoud etc. Ook voor storingen is hij beschikbaar voor een mooi bedrag. Ik houd hem als storings- en onderhoudsmonteur.
  • norbert, Enschede
    Beoordeeld op 14 sep 2017
    dakgoot repareren
    Prima afhandeling, no nonsense gewoon volgens afspraak en geen overbodig werk/kosten. Flexibel qua afspraak. Volgende keer weer.
  • Gerard, Doetinchem
    Beoordeeld op 9 sep 2017
    Douche cabine plaatsen
    Prima bedrijf. Zeker aanteraden.
  • P.J., Enschede
    Beoordeeld op 11 aug 2017
    Vervangen regenpijp
    Marcel is een nette man waar je goed afspraken mee kunt maken. Hij voert het werk kundig uit en ruimt alles netjes op. Een echte aanraader, en zal hem zeker weer contacten mocht ik nog een andere klus hebben.
  • Jarno, Zevenaar
    Beoordeeld op 7 aug 2017
    Verleggen leidingen verwarming
    Heel tevreden over het verleggen van de leidingen. Ook zeer te spreken over het meedenken van de vakman met betrekking tot andere klussen. De vakman is ook zeer secuur en punctueel.