Installatiebedrijf MvL
Installatiebedrijf MvL

• Valesca, Arnhem
    Beoordeeld op 19 sep 2018
    Afvoer en waterpunten aanleggen
    Marcel is een topper! Vanaf moment 1 duidelijk in de communicatie, denkt mee en vooruit! Goed werk afgeleverd en fijne omgang! Absoluut een vakman die ik aanraad.
  • Pieter, Arnhem
    Beoordeeld op 14 sep 2018
    Vervangen wc-pot
    Marcel van Leeuwen - hij is MvL - is een vakman met de spreekwoordelijke 'gouden handen' maar daarnaast ook nog een zeer sociaal en communicatief persoon (beide ook bijzonder belangrijk). Zo hebben wij veel gebruik gemaakt van de app en dat bleek enorm handig in het doorgeven van wensen en het in beeld brengen van de situatie. Naast het installeren van de wc heeft hij ook nog wat elektra vervangen, een ingewikkelde kraan gerepareerd, het zink van een dakgoot vervangen en prachtige nieuwe zinken regenpijpen aangebracht. Kortom erg tevreden over MvL, aanrader!
  • George, Duiven
    Beoordeeld op 27 aug 2018
    dakgoot vervangen
    Marcel werkt netjes en houdt zich aan de afspraken. Erg tevreden!
  • Arjen, Lievelde
    Beoordeeld op 26 aug 2018
    37m dakgoten vervangen zink
    Marcel heeft onze opdracht uitstekend uitgevoerd, we zijn erg tevreden met onze nieuwe dakgoten in originele stijl! Marcel was voor ons de derde in rij voor een offerte. Direct bij zijn eerste bezoek toonde hij zijn kwaliteiten en ervaring door ons te adviseren, en hij kon precies onze wens van het herplaatsen van de originele dakgoten garanderen. Zo hebben wij gekozen voor hem. Marcel is zeer prettig en gezellig in de omgang, een vakman in hart en nieren. Voor een volgende klus bellen wij hem direct weer!
  • Jos, Zutphen
    Beoordeeld op 21 aug 2018
    zinken dakgoot jaren 30 woning vervangen + plaatsen marterwerend gaas
    We hebben Marcel van Leeuwen uitgekozen op basis van de goede reviews en zijn eerste prijsindicatie. Qua prijs zat hij in het midden en wekte een gedegen indruk. Hij is op gesprek geweest en gaf gelijk een deskundig en betrouwbaar gevoel. Hij heeft voor ons snel en efficiënt de dakgoten opgemeten en daarna offertes opgesteld voor normaal en extra dik zink. Uiteindelijk hebben we voor extra dik zink gekozen omdat dit simpelweg langer meegaat en de kosten van het materiaal wel stegen, maar verder niet. Daarnaast zijn er zinken dakgoten geplaatst en gaas om marters onder de dakpannen vandaan te houden. Het maken van de verschillende afspraken ging erg snel, het opstellen van de offertes idemdito, bovendien waren hier duidelijk de verschillen aangegeven waardoor deze snel en duidelijk te lezen waren, ook erg prettig. De klus kon op korte termijn uitgevoerd worden en is uiteindelijk in twee dagen snel en efficiënt afgerond. We zouden Marcel graag van harte aanraden op basis van zijn duidelijke en snelle communicatie (afspraken, offertes en rekeningen), de goede kwaliteit van het werk en de goede zelfstandigheid waarmee gewerkt wordt. We hadden, naast het zetten van een kop koffie, er geen omkijken naar. En het gebruik van dit type steiger (zie foto) is gewoon briljant, geen gedoe in de voortuin, geen planten kapot, en allemaal erg snel.
  • André, Harreveld
    Beoordeeld op 9 aug 2018
    2 CV's schoonmaken en afstellen
    Deskundige vakman die rustig en overzichtelijk snelle service biedt. Daarnaast ook graag met je meedenkt en adviseert.
  • Maickel, Duiven
    Beoordeeld op 26 jul 2018
    Controle CV ketel
    Vakkundig en een erkende monteur, is ook zeker terug te vinden in de werkwijze en in de communicatie. De monteur komt altijd zijn afspraken na en zorgt voor een kwalitatief goede afhandeling. Een echte aanraden en zeker niet te duur.
  • Wim, Doetinchem
    Beoordeeld op 29 jun 2018
  • Winny de Grave
    Beoordeeld op 25 jun 2018

Het vervangen van een radiator in de keuken en diverse andere werkzaamheden

Wij zijn zeer tevreden met de werkwijze van Marcel. Alles is bespreekbaar en hij denkt ook met je mee. Hij heeft bij ons de installatiewerkzaamheden in de keuken gedaan. Het ziet erg keurig uit. Mochten wij in de toekomst nog iets nodig hebben, dan bellen wij Marcel.