Installatiebedrijf MvL
Installatiebedrijf MvL

• Ferdi, Lichtenvoorde
    Beoordeeld op 24 mrt 2020
    Badkamer: 7 m2; Complete renovatie
    Marcel en zijn team hebben prima werk afgeleverd bij de renovatie van onze badkamer. Hij heeft met ons meegedacht en altijd rekening gehouden met onze wensen. Alles is uitgevoerd volgens onze wensen. Er moeten nog een paar kleine dingetjes gebeuren, maar dat ligt niet aan Marcel. Heeft vooral met levering te maken. Kortom, een echte vakman!
  • Anoniem, Groenlo
    Beoordeeld op 3 okt 2019
    CV ketel repareren: Geen probleem - onderhoud / verplaatsen van ketel
    Marcel is een vakman in de installateursbranche. Eerlijk, duidelijk en kwalitatief, dat zijn de woorden die het best bij Marcel passen. Velen zouden een voorbeeld moeten nemen aan deze manier van ondernemen. Voor een volgende klus bel ik zonder twijfel naar Marcel.
  • Maurice, Winterswijk
    Beoordeeld op 20 sep 2019
    CV ketel repareren: Behoeft onderhoud
    Onze ketel had hard onderhoud nodig. Hier MvL voor uitgenodigd. MvL is een gepassioneerd vakman die zijn vak verstaat. Maakt duidelijke afspraken, komt deze ook na en is bovendien vriendelijk in de omgang. Ketel werkt weer als een zonnetje. Ik zie je graag terug bij het volgende onderhoud!!!
  • Candy, Mariënvelde
    Beoordeeld op 8 aug 2019
    Kraan: 1 kraan; Badkamer; Kranen repareren
    Eerst instantie reparatie mengkraan maar helaas niet meer mogelijk, nieuwe douche met mengkraan aangesloten en wij kunnen weer heerlijk douchen
  • Anoniem, Aalten
    Beoordeeld op 9 jul 2019
    Badkamer: Complete renovatie; 7 m2
    Erg prettig. Marcel heeft samen met de andere vakmannen goed en straks werk geleverd.
  • Marloes, Doetinchem
    Beoordeeld op 20 mei 2019
    Dakgoot: 5 m; Vervangen
    Netjes het werk uitgevoerd, hele prettige en snelle communicatie, denkt mee en komt zijn afspraken na.