Hoverniersbedrijf P.J. Verwaal
Beoordeling: 4 van 54521 reviews

• Axel, Buren
    Beoordeeld op 4 apr 2023
    Tuin aanleggen: 160 m²; Bestaande tuin vervangen
    Prima ervaring met Pieter. Werk (grondwerk, klinker bestrating, metselwerk) is netjes uitgevoerd en er wordt goed meegedacht en gecommuniceerd. Zaken die ikzelf vergeten was werden tijdens het intake gesprek goed naar voren gebracht. De offerte was goed gedetailleerd en reflecteerde het gesprek. Gaf veel vertrouwen en na uitvoer is dat ook uitgekomen. Aanrader.
  • Vincent, Nieuwegein
    Beoordeeld op 18 mei 2015
    Tuinaanleg met vlonder, terras en kunstgras
    Omdat de ervaring momenteel niet zo positief is met deze vakman pas ik hierbij de review aan. De vlonder is binnen 6 maanden tijd al verzakt. Ook is er ergens een scheur in een vlonderdeel ontstaan precies waar hij ingezaagd is. Pieter heeft na zn klus aangegeven dat ik hem kan bellen wanneer er iets aan de hand is, hij geeft tenslotte garantie. In september 2015 heb ik het probleem gemeld. In mei 2016 is het probleem nog niet opgelost. Hij belt niet terug of pas na meerdere voicemails, smsjes. Hij is welgeteld één keer langs geweest om een poging te doen de vlonder recht te leggen, maar dat is niet gelukt. Het resultaat is nog meer losse planken en zelfs een scheur erbij. Hij zou nieuwe planken bestellen en nog een keer terugkomen om de hele vlonder opnieuw te leggen. Dit is op het moment van schrijven nog niet gebeurd. We bellen, sms-en en appen, maar telkens geen reactie. Uiteindelijk zelf maar de planken besteld en de boel gerepareerd, omdat Pieter niks meer van zich laat horen. Dat hij z'n diensten nog via werkspot aan mag bieden is een schande.l
  • Everard, Hoogland
    Beoordeeld op 15 mei 2013
    Achtertuin bestraten met 60 x 60 tegels
    Pieter en zijn maat hebben het tegelwerk er netjes ingelegd. Mijn opdrachtgever is zeer tevreden over de uitvoering. Everard van den Hoven EHservice
  • Emmy, Bussum
    Beoordeeld op 3 okt 2011
    HOEK TUIN geheel aanleggen
    In prettig overleg met Pieter samen gewerkt. wij hebben onze hele hoektuin laten afgraven en opnieuw door Pieter laten aanleggen. Hij luisterd goed naar je wensen en denkt mee, ook als het om de kosten gaat. Hij heeft zo zijn eigen planning, soms is hij er wel soms ook niet. Ons heeft het niet gestoord, hij kwam uiteindelijk altijd zijn afspraken na. In vergelijking met anderen een goede prijs/kwaliteits verhouding. Plezierige jongeman om mee samen te werken. Nogmaals bedankt Pieter, het ligt er goed bij.
  • Simone, Utrecht
    Beoordeeld op 13 apr 2011
    Verandering van tuin
    Wij zijn zeer tevreden over Pieter. Een aanrader!
  • Hidde, Lelystad
    Beoordeeld op 30 nov 2010
    schutting plaatsen
    Pieter kon lekker snel een schutting plaatsen. snel, netjes, komt de afspraken goed na echt iemand die ik graag terug zie komen voor andere dingen. een echte aanbeveler
  • Anoniem, Druten
    Beoordeeld op 24 jul 2010
    Aanleggen van Beukenhagen
    Pieter houdt zich keurig aan de afspraak, beukenhagen en buxushagen zijn goed aangelegd echter op dit moment is er een deel van de beuken die niet goed aanslaan hierover moeten we nog contact hebben om te bekijken hoe we dit gaan oplossen
  • Anoniem, Utrecht
    Beoordeeld op 19 jul 2010
    Tuin bestraten
    Betrouwbaar en aardig, Levert goed werk