Handelsonderneming P. M. Veraart

Alle reviews (29)

• Anoniem, Hilversum
    Beoordeeld op 10 mei 2022

Reactie van de vakman:

Dat vind heel knap ik heb rond die datum heel niet gewerkt 👍
  • Sanne, Zoetermeer
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 29 nov 2021
    Binnenmuur plaatsen: 1 muur; Geen afwerking
    Piet, kon heel snel langskomen. En hij kon al de volgende week beginnen. En het fijne is dat hij met je meedenkt. En mijn niet altijd even realistische ideeen wist om te buigen naar iets dat veel beter past en praktischer is. Wij zijn enorm tevreden over Piet en zijn werkzaamheden!
  • Nelson, Almere
    Beoordeling: 5 van 5
    Beoordeeld op 30 okt 2021
    Binnenmuur plaatsen: 3 muren; Schilderklaar maken
    Na de opdracht mondeling op locatie toegelicht te hebben werd er meegedacht over de mogelijkheden en zelfs nieuwe ideeën ingebracht waar je als onervaren persoon wat aan hebt. Wij zijn tevreden over het eindresultaat en hebben zelfs nieuwe opdrachten laten uitvoeren. Wij zochten een hele specifieke kleur voor op de muur. Piet heeft er echt alles aan gedaan om hieraan te voldoen met een super kwaliteit muurverf! Communicatie vriendelijk en zonder gedoe.
  • Hemant, Maarssen
    Beoordeeld op 16 feb 2021
    Binnenmuur plaatsen: 1 muur; Schilderen
    I had this work done last year, he took the whole money at the beginning and then unfinished work, the electric socket he broke during the construction of the wall also left open. Lack of communication and unclear
    (Bewerkt op 26 okt 2021)

Reactie van de vakman:

Ik heb deze meneer gebeld of hij zijn leugens wil verwijderen . Dat zou hij doen ! Ik heb het zelfs op de app staan . Na dat ik hem nog een keer belde of het gelukt was word ik uitgelachen. Dus ja
  • José , Zoeterwoude
    Beoordeeld op 22 sep 2020
    Schilderwerk buiten: Kozijnen, Dakkapellen, Schuur of tuinhuis; 1 d...
    Niet aan de afspraak gehouden: Er zouden nieuwe platen op de dakkapel geplaatst worden, maar dat is niet gebeurd. Er zat, zit nog steeds ,vocht tussen het raampje, maar dat zat volgens een van de werkmannen aan de buitenkant. Voor het rotte latje van het dakraampje is een lelijk ongeschuurd latje gebruikt . Het schilderwerk is redelijk.
    (Bewerkt op 26 okt 2021)

Reactie van de vakman:

Ik wil toch even reageren op deze review Alles is besproken met mevrouw en gedaan zoals besproken. Ik weet niks van vocht in het raam of platen