H D Bouw

Alle reviews (30)

• Joni, Doetinchem
    Beoordeeld op 15 sep 2023
    Badkamer: Complete renovatie
    Hans is echt een vakman. Hij heeft onze badkamer snel en netjes afgeleverd.
  • Karin Assink, Doetinchem
    Beoordeeld op 18 aug 2023
    Toilet renovatie: 5 m²; Hangend
    Erg vriendelijke man. Werkt netjes en snel. Heel erg tevreden!
  • Thijs, Lent
    Beoordeeld op 27 mei 2023
    Sanitair plaatsen of vervangen: Wastafel; Sanitair plaatsen
    Hans is een echte vakman met zeer veel ervaring en daarnaast denk hij echt met de klant mee en geeft hij zelf zeer goede suggesties. Ook als hij niet beschikt over het juiste materiaal zal hij zorgen dat de klus juist moet worden uitgevoerd. Zo is hij voor ons toilet 80 minuten op en neer gereden alleen maar zodat hij het laatste stukje kon kitten met de juiste gewenste kleur. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat!
  • Rutger & Yvette
    Beoordeeld op 1 mei 2021

Verleggen leidingen keuken en plaatsen badkamer + toilet

Hans heeft in onze nieuwbouwwoning leidingen verlegd met betrekking tot het plaatsen van de keuken. Daarnaast heeft hij een verlaagd plafond gemaakt in de keuken en badkamer. Ook heeft hij het toilet en de badkamer betegeld en alle sanitaire benodigdheden aangesloten. Hans denkt mee en wij zijn blij met het resultaat.
    (Bewerkt op 4 mei 2021)
  • Gerjan, Velp
    Beoordeeld op 6 dec 2019
    Badkamer: Complete renovatie; 6 m2
    Hans heeft bij mij de badkamer gerenoveerd. Dit heeft hij hij vakkundig gedaan, de communicatie ging soepel, hij houdt zich aan afspraken, overlegd hoe je het wilt hebben. Al met al een goede vakman die weet wat hij doet.
  • Kim, Velp
    Beoordeeld op 1 nov 2019
    Badkamer: Complete renovatie; 6 m2
    Ik wilde graag een complete badkamerrenovatie op een kleine ruimte en met wat beperkte mogelijkheden. Hans dacht enorm goed mee, kwam met goede oplossingen waardoor ik nu echt een droombadkamer heb waar ik elke dag weer van geniet.
  • Carin, Duiven
    Beoordeeld op 9 okt 2019
    Badkamer: Complete renovatie; 5 m2
    We hebben een zeer goede ervaring bij HD Bouw. Hans is een rustige gezellige en vakbekwaamde man .alles in goed overleg en goede communicatie .onze badkamer en toilet zien er top uit erg blij mee. Zou bij een volgende klus zeker weer HD Bouw inschakelen .leverd top werk .
  • Werkspot-gebruiker uit Velp
    Beoordeeld op 31 mei 2019
    Badkamer: Complete renovatie; 5 m2
    Hans heeft bij mij keurig en binnen planning een volledige renovatie van een badkamer uitgevoerd. Contact verliep prettig en Hans denkt fijn mee in het aanpakken van de uitdagingen en praktische zaken die een professional vanuit ervaring weet.
  • Fabian, Pannerden
    Beoordeeld op 25 mrt 2019
    Badkamer: installatie; 4 m2
    Hans heeft onze uitvraag via Werkspot gevonden. Tijdens de bezichtiging van het werk werd al snel duidelijk dat Hans ervaring had met dergelijke badkamers. Zodoende hebben wij de opdracht aan hem gegund. Hans heeft gebruik gemaakt van mijn handgemaakte (geïmproviseerde) werktekeningen. In de eerste werkdag heeft Hans de WC beneden geinstalleerd, wat voor ons zeer prettig is ervaren. De badkamer boven heeft Hans systematisch netjes aangepakt. Zodoende heeft hij allereerst de afvoer geïnstalleerd en de betonvloer gestort. In verband met beperkte ruimte heeft Hans uiterst zijn best gedaan om zoveel mogelijk ruimte te besparen. Al met al is het een strakke badkamer geworden. De WC, douchecabine, douche, handdouche en nis zijn vakkundig geplaatst. Hierdoor hebben we, ondanks de kleine badkamer, nog veel ruimte! Ook het badmeubel, kranen en waskommen zijn prettig en netjes geplaatst! Wij hebben nog elke dag plezier van onze nieuwe badkamer. Dankjewel Hans!
  • Werkspot-gebruiker uit Gendt
    Beoordeeld op 22 mrt 2019
    Badkamer: slaapkamer ombouwen tot badkamer; 6 m2
    Een erg prettig en betrouwbaar persoon om mee in zee te gaan. Hij houdt zich aan de afspraken en heeft de klus zeer naar wens uitgevoerd.
    (Bewerkt op 5 sep 2020)