Grondverzet Bedrijf W. Havermans
Grondverzet Bedrijf W. Havermans

• Michel, Breda
    Beoordeeld op 23 mrt 2017
    Opvullen van kuil in tuin 7 m3
    Zeer vriendelijke en professionele mensen met kennis van zaken. De opdracht is volgens afspraak verlopen, ze zijn binnen het budget gebleven, ze hebben goed materiaal gebruikt en extra service geboden (geholpen met het eruit halen van wat stenen die met cement vastzaten). Bovendien hebben ze alles supernetjes achtergelaten. Absoluut een aanrader!
  • ton, Breda
    Beoordeeld op 9 dec 2016
    25 meter coniferen haag verwijderen
    Een goede communicatie. Afspraak perfect nagekomen. en wat meer werk geen probleem. Waar voor je geld, zodat dit bedrijf aanbevolen wordt in de kennissen kring en in de omgeving.
  • bart, Raamsdonksveer
    Beoordeeld op 21 mrt 2016
    Bestrating verwijderen en in container doen
    Aanpakkers! De mannen van Havermans hebben in korte tijd de bestrating rondom mijn woning verwijderd en deze netjes aan de kant opgestapeld en voor zover dat kon nog in de puincontainer gedaan. Havermans was binnen een dag na plaatsing opdracht al aan de slag en dat kwam heel goed uit.
  • stefan, Moerdijk
    Beoordeeld op 14 mrt 2016
    boomstronk afvoeren
    Helemaal top. Binnen een uur gereageerd binnen 2 dagen stronk weg voor een mooie prijs
  • roel, Kaatsheuvel
    Beoordeeld op 26 nov 2015
    sloop stacaravan plus schuur terras en hekken en heggen
    Sloop van onze caravan echt top geregeld geen omkijken naar gehad en tegen een goede prijs dit bedrijf zou ik bij een ieder ander aan raden Meneer Havermans Bedankt