Eigensinn Natuurlijk Wonen
Beoordeling: 4.9 van 54.954 reviews

Alle reviews (4)

• Hans Meijntjes
    Beoordeeld op 14 mrt 2019

Totaalverbouwing badkamer en toiletten met waterdicht stucwerk, verlaagd plafond aangebracht.

Eigensinn heeft onze badkamer compleet gerenoveerd met 2 tinten betonciré. Schitterend, hard en duurzaam. Enige tijd later zijn ook onze 2 toiletten bewerkt met leemstuc, afgewerkt met mooie lak. Eigensinn is een van de weinige echte specialisten op zijn gebied.
    (Bewerkt op 15 mrt 2019)
  • Niels Groeneveld
    Beoordeeld op 11 mrt 2019

Leemstucwerk

Als architect heb ik veel ervaring met leemstuc en verschillende verwerkers. Mark heeft werk geleverd van uitstekende kwaliteit, en daarnaast netjes gewerkt (stucadoors zijn berucht om de zooi die ze maken). Mark staat ook open voor diverse werkmethodes, zo heb ik in dit geval zelf meegeholpen met afsponsen en leem mengen. Ik kreeg na iedere dag netjes een ingesproken update via Whatsapp over het werk en de gemaakte uren.

Dank je, Niels!
  • Lieke van der Vorst
    Beoordeeld op 11 mrt 2019

Leemstucwerk, kalkstucwerk.

Heel erg mooi leem en kalk stucwerk geleverd, dank je wel Mark en Bas!

Reactie van de vakman:

Dank je, Lieke! Het was met liefde gedaan.
  • Huub Lambriex
    Beoordeeld op 9 mrt 2019

Diverse werkzaamheden in kalkhennephuis: aanbrengen van een kalkvloer, aanbrengen waterdicht stucwerk in div. ruimtes, aanbrengen kalkstucwerk.

Mark Witte van Eigensinn Natuurlijk Wonen werkt vakbekwaam, serieus en nauwkeurig. Hij werkt rustig en gestaag met groot gevoel voor materiaal en omgeving. Zijn aanwezigheid is plezierig en als hij vertrokken is, begint het grote genieten van het resultaat dat hij achterlaat.
    (Bewerkt op 11 mrt 2019)

Reactie van de vakman:

Bedankt Huub, ik vond het een prettige samenwerking!