Bekijk alle vakmensen

de Klussenbox

Beoordeling: 4.4 van 54.4566 reviews
Bekijk reviews
Gevestigd in Maastricht
Kom in contact

Goed om te weten

  • Geverifieërd door Werkspot
  • Biedt garantie
  • Ingeschreven bij Kamer van Koophandel

Beroepen

  • Schilder
  • Installatiebedrijf
  • Aannemer
  • Kozijnspecialist
  • Domotica specialist
  • Keukenmonteur
  • Vloerspecialist
  • Elektricien
  • Klusbedrijf
  • Hovenier
  • Verhuisbedrijf
  • Timmerman
  • Stratenmaker
  • Loodgieter
  • Tegelzetter
  • Badkamer specialist
  • Glaszetter
  • Witgoed reparateur

Bedrijfsomschrijving

KvK nummer - 14110631

De Klussenbox voert verbouwingen uit, onderhoud en kleine klusjes. Tevens begeleiden wij totaalklussen en coördineren de planning van de diverse bedrijven. Wij werken met duidelijke offertes vooraf en geven garantie op het opgeleverde werk. Alvorens te starten met de klus stellen wij een planning op en overleggen deze met de opdrachtgever. Schoonmaken/reinigen hoort standaard bij onze werkzaamheden en worden meegenomen in onze planning. Laat u overtuigen van onze kennis en vakmanschap. Tot ziens! Vertrouwd & vakkundig

Portfolio

Reviews (66)

  • Kitrand douchecabine verwijderen en vervangen
    raadt vakman aan
    Sittard
  • Het plaatsen van een nieuw toilet
    raadt vakman aan
    Helaas had ik het tel.nr niet meer om de opdracht uit te laten stellen. Voorlopig gaan wij er nog niet mee beginnen. Gezien de kosten.
    Maastricht
    Tiny Seegers
  • Rolluik reparatie
    Stefan Hollands
    De uitvoering van de reparatie is goed uitgevoerd, verstand van zaken. Echter heeft een 3 maanden geduurd voordat er concreet een afspraak g…
    Lees meer
    Sittard
    Stefan Hollands
    Beste heer Hollands, Ik heb de werkzaamheden aan uw woning te Brauningerstraat 12 Sittard met de hoogste zorg uitgevoerd zoals ik dit al ruim 6 jaar doe, getuige van alle goede referenties in mijn profiel. Tevens de kap van uw rolluik gepoetst aangezien deze vuil was, lees service, voor u helaas niet gewaardeerd. Ik heb u zelfs gevraagd waarom u toch zolang geduld heeft opgebracht eerdat ik startte, gezien de drukte aan mijn kant. U gaf openlijk aan dat het allemaal geen probleem was en dat u zelf ook druk was. U bedankt mij zelfs hartelijk bij vertrek. Heel vreemd dat u zich nu zo uit. Ik blijf altijd correct tav mijn klanten, blijkbaar bent u dermate negatief gestemd dat u deze onrechtvaardig melding doet. Inmiddels wordt het hoog tijd dat u de factuur gaat betalen, nu al weer 4 weken geleden dat ik bij u aan het werk was. Voor de toekomst geef ik u mee om redelijk, correct en eerlijk te blijven. Veel succes hiermee. met vriendelijke groet Harold van Aken
Bekijk alle reviews