Dakwerk de Molen
Dakwerk de Molen

• Werkspot-gebruiker uit Teeffelen
    Beoordeeld op 2 apr 2016
    Verwijderen schoorstenen, pannen erop, goot vervangen
    Ik ben prima geholpen. Super snelle reactie en afspraak om het werk te komen bekijken. Prijs was in orde. Het werk is vervolgens volgens afspraak uitgevoerd. Thomas bedankt!
  • Tamara, Sleeuwijk
    Beoordeeld op 27 mrt 2016
    Inspectie pannendak oude boerderij
    Zeer goed en snel geregeld, jongens weten waar ze het over hebben en zijn ook nog eens erg vriendelijk. Zeer tevreden
  • Yvonne, Amersfoort
    Beoordeeld op 21 mrt 2016
    Dakpannenreparatie ivm eventuele lekkage en scheuren in plafond
    Ontzettend snelle reactie op mijn klus. Hij heeft vakkundig het dak beoordeeld en heeft duidelijk aan de hand van foto's laten zien wat hij gaat doen. Een weekje later afgesproken om het dak te repareren op lekkage en de pannen schoongeveegd. Super!! Ik ben erg blij met het resultaat..
  • Werkspot-gebruiker uit Den Bosch
    Beoordeeld op 8 mrt 2016
    Dak Exterieur werkzaamheden
    Thomas is een prettig persoon en echte vakman. Gaf eerlijk advies over wat wel maar ook wat nog niet nodig was aan onderhoud werkzaamheden. Hij hield ons altijd goed op de hoogte van zijn planning en gedurende werkzaamheden ontving ik updates middels foto's. Ik zou h'm zeker weer benaderen voor een volgende opdracht en dus ook aanbevelen.
  • P J, Papendrecht
    Beoordeeld op 28 feb 2016
    verhelpen lekkage nabij schoorsteen
    Na de offerte kon Thomas snel beginnen aan de werkzaamheden. Tijdens het werk werd nog iets aan het dak gevonden dat gerepareerd moest worden. Voor en na de werkzaamheden maakt Thomas foto's omdat je als opdrachtgever niet de situatie op het dak kan zien. Netjes afgewerkt en servicegericht. Een aanbeveling voor een ieder.
  • Werkspot-gebruiker uit Dordrecht
    Beoordeeld op 23 feb 2016
    Schoorsteen verwijderen en reparatie zink werk
    Zeer goed werk geleverd. Thomas heeft niet alleen de klus gedaan, maar meteen rond gekeken voor andere kleine verbeteringen. Verwijderen van schoorsteen en afwerking binnen in huis is helemaal naar wens.
  • Werkspot-gebruiker uit Culemborg
    Beoordeeld op 15 feb 2016
    Dakpannen terugleggen + inspectie rondom schoorsteen dakpannen/lood
    De eerste afspraak was hij vergeten. Zat ik thuis voor niets te wachten. 2e afspraak keurig op tijd. Ging snel aan de slag en heeft na de inspectie eea gerepareerd, schoongemaakt en aangevuld. Na korte tijd 2 flinke regenbuien en storm gehad. Tot nu toe geen lekkage meer. Tevreden dus.
  • Marc, Tilburg
    Beoordeeld op 9 feb 2016
    Dak diversen
    Dit zijn het soort vakmannen waar je op hoopt als je een klus laat doen! Zeer tevreden!