Dakwerk de Molen
Dakwerk de Molen

• Mart, Oosterhout
    Beoordeeld op 23 sep 2016
    vervangen van pannendak
    Dakwerk de Molen, heeft een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ondanks enkele tegenslagen (weer, geleverde dakpannen) is er prima werk verricht, Thomas denkt mee komt zijn afspraken prima na en is niet te beroerd om extra dingen erbij te doen. Al met al kan ik Dakwerk de Molen bij iedereen aanbevelen.
  • Sjef, Rosmalen
    Beoordeeld op 25 aug 2016
    Inspectie en renovatie 4 schoorstenen (4 rijtjeshuizen) / opnieuw b...
    Thomas en Brian (Dak werk de Molen) hebben bij ons perfect werk geleverd. Ze zijn stipt, vakkundig, prettig in de omgang en flexibel. Ze leggen goed uit wat ze doen en overleggen met je als dat nodig is. Ze signaleren zelf ook wat er nodig is, overleggen dat en lossen het op.goed. Wij (4 huiseigenaren in Rosmalen) hebben hen ervaren als twee prima vaklui die tegen een hele goede prijs kwaliteit verhouding met passie hun werk doen en daar trots op zijn. Ik heb overigens de prijs op nul Euro gezet. Die vind ik niet relevant! Wij raden Dakwerk de Molen dan ook zeker aan! Sjef Bergervoet
  • Rob, Utrecht
    Beoordeeld op 28 jul 2016
    Reparatie daknok met nieuwe nokvorsten
    Ging om een kleine klus; dak voorzien van nieuwe nokvorsten. Afspraak maken ging goed, communicatie nav de door mij gemaakte foto's helder. Thomas en zijn collega hebben de klus snel, professioneel en zorgvuldig geklaard. Warm aanbevolen!
  • Jan, Woudenberg
    Beoordeeld op 27 mei 2016
    Dakotan bekleden met Epdm
    Een zeer goede vakman. Met heel veel passie voor zijn werk.
  • Frank, Rotterdam
    Beoordeeld op 15 apr 2016
    verwijderen schoorsteen buitendaks en dichtmaken dak
    Heel erg tevreden over de mannen van Dakwerk de Molen. Zeer vakkundig de schoorsteen verwijderd en het dak dichtgemaakt. Ook extra werk uitgevoerd zonder problemen. Super!
  • Andrea, Tilburg
    Beoordeeld op 5 apr 2016
    Reparatie lek dakgoot
    Update: Al heel lang een lek in de dakgoot. Drupt onze slaapkamer in. Het bedrijf is een paar keer langs geweest. Elke keer moesten we hem eraan herinneren dat het nog steeds lekt. Vandaag krijgen we inmiddels een berichtje te horen dat jij het niet meer ziet zitten en dat we het zelf maar anders moeten oplossen. Wij zitten dus nog steeds met gedrup in de slaapkamer! Helaas nog steeds lek. Door slecht weer lastig te repareren. Moesten aangeven als tijdelijke oplossing niet zou werken. Hebben we gedaan maar tot op heden niks meer gehoord. Hopelijk wordt dit alsnog verholpen. Helemaal tevreden. Communicatie verliep heel prettig. De prijs was goed, afspraken waren helder en werden goed nagekomen. Hij maakt ook voor en nafoto's zodat je alles zelf kan zien en hij alles duidelijk kan uitleggen. Volgende keer dat er iets nodig is, bel ik hen meteen!
    (Bewerkt op 17 dec 2019)