Dakwerk de Molen
Dakwerk de Molen

• Stephan, Utrecht
    Beoordeeld op 5 dec 2019
    Daken: 100 m2; Dak vervangen; Puntdak
    Eerste contact was al prima. Mensen die weten waar zij het over hebben. na de offerte een datum voor de renovatie afgesproken. BINNEN EEN WEEK !!!! Terwijl andere firma's het na Nieuwjaar konden doen. Prijs was zeer redelijk. Vandaag alles afgemaakt (in een week) Alles opgeruimd en keurig achtergelaten. Aanrader!!!! Stephan
  • Robyn, Tilburg
    Beoordeeld op 16 jan 2019
    dakpannen vervangen
    Kan niet anders zeggen dan : WOW. Thomas houdt zich aan de afspraken, is altijd vriendelijk, werkt voortvarend door, goed werk voor een redelijke prijs en geeft updates over het verrichtte werk en eventuele problemen. Mocht ik ooit iets aan een dak hebben, dan bel ik meteen Thomas. Kan hem aan iedereen aanraden.
  • Pieter, Alphen, Gelderland
    Beoordeeld op 18 nov 2018
    slijpen 2 kilgoten
    Thomas heeft super gewerkt, alle afspraken keurig nagekomen en netjes werk opgeleverd. Voor herhaling vatbaar. Pieter
  • Daan, Putten
    Beoordeeld op 3 dec 2017
    Dakrenovatie shingles bij 4 waterafvoeren (chalet)
    Prima ervaring. Thomas maakt de samenwerking persoonlijk, houdt je goed op de hoogte van de voortgang en gaat 100% voor een tevreden klant. Wat ik fijn vond is dat wij haast hadden met de klus en zij deze klus snel en vakkundig hebben opgepakt ondanks dat het weer niet altijd meezat.