Bouwplan Bouwbedrijf
Bouwplan Bouwbedrijf

• Danielle, Arnhem
    Beoordeeld op 28 jan 2015
    Lampen plaatsen
    In 1 woord: Klasse! Professioneel en werkt heel netjes. Betaalbaar. Denkt mee & heeft handige tips. Aardig,rustig&prettig in de omgang. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt.
  • Niek, Renkum
    Beoordeeld op 29 aug 2014
    Dakgoot reparatie
    Wij zijn zeer tevreden met Bouwplan Bouwbedrijf. We hebben goed advies gekregen wordt goed meegedacht ook buiten de werkzaamheden. Al met al een zeer goede ervaring. Zeker aan te bevelen!
  • jan, Tiel
    Beoordeeld op 8 mei 2014
    laminaat leggen woonkamer
    Een hele rustige en beleefde man die zijn werk naar tevredenheid heeft uitgevoerd ,en alles netjes achterlaat , ik en mijn vrouw zijn heel blij met onze nieuwe vloer . Hij geeft ook netjes advies over het onderhoud van het laminaat , en heeft zelfs mee geholpen met onze meubels op zijn plek zetten . Onze volgende klus laat ik graag weer door hem maken .
  • Kees Jansen
    Beoordeeld op 3 mei 2014

VLOEREN EN ONDERHOUD Een nieuwe vloer is een investering voor jaren. U kiest daarom voor kwaliteit, vakmanschap en betrouwbaar advies. Dan bent u bij BouwPlan ‘Vloeren en Onderhoud’ bij het juiste adres. Door jarenlange ervaring kunnen wij, samen met u, zoeken naar de vloer die bij u past. De keuze in vloeren is enorm uitgebreid. U kunt kiezen voor een parketvloer, laminaatvloer of Vinyl. Tegenwoordig kunnen vloeren goed gecombineerd worden met vloer verwarming. Ook voor onderhoud aan uw vloer kunt u bij ons terecht. Een vloer kan door vloerrenovatie worden hersteld. We kunnen uw vloer zelfs voorzien van een nieuwe look of sfeer door een andere behandeling of eventuele kleuring. Bij water schade kunnen we uw vloer repareren

Bouwplan Bouwbedrijf heef bij ons de vloer gelegd. We zijn heel erg blij met onze nieuwe vloer in de woonkamer / keuken , maar ook op onze slaapkamers en overloop. Ricardo is een hele aardige rustige jonge en vooral erg beleefd. Hij denkt met ons mee en heeft ons goed geholpen met onze meubels terug op de plek te zetten. Ook heeft hij alles schoon achter gelaten. helemaal Top...!!
  • Richard Keijzers
    Beoordeeld op 30 apr 2014

De woning in Groesbeek hebben we een totale nieuwe look gegeven. We hebben de hele woning aan de binnenkant gerenoveerd. De woning is volledig gestipt en op nieuw opgebouwd. Zo hebben we de volgende werkzaam heden uitgevoerd. - Sloopwerkzaamheden - Nieuwe elektra - Nieuwe CV - Plafond geïsoleerd - Nieuw Plafond gemonteerd - Nieuwe Kozijnen, Ramen en Deuren - Wanden en Plafonds gestukadoord - Saus en schilderwerk - Nieuwe vloeren hele woning - Trap gerenoveerd - Keuken gemonteerd - WC en Badkamer betegeld - Radiator ombouw geplaatst - Inbouw Kleding kast geplaatst - Vitrage gemonteerd - Woning schoon opgeleverd

Vind het een super goed bouwbedrijf ze kunnen goed luisteren naar mijn wensen, komen zelf ook met goede ideeen over de verbouwing en wat ze doen is perfect uit gevoerd ze zijn van alle markten thuis en werken stevig door ik raad bouwplan bij iedereen aan.
  • Anoniem
    Beoordeeld op 28 apr 2014

PLAFONDS EN PLAMECO SPANPLAFONDS Is uw plafond aan vervanging toe, omdat een schrootjes plafond echt niet meer van deze tijd is of omdat uw plafond vol zit met barsten en schuren of vochtplekken? Dan bent u bij ons bij het juiste adres. Samen met u, kijken we naar de juiste oplossing voor uw plafond. Wij kunnen uw oude plafond verwijderen en of renoveren. U kunt kiezen om uw plafond te laten stukadoren, uit te laten vullen met hout en gipsplaten of zelfs een PLAMECO spanplafond te laten plaatsen. Dit doen wij zelfs in uw badkamer of andere vochtige ruimtes. Ook is het mogelijk om voor spotjes te kiezen deze kunnen we voor u monteren op elke gewenste plek waar u maar wilt, ook als u voor een PLAMECO spanplafond kiest. Kiest u voor een spanplafond dan kan deze in één dag worden geplaatst. Een spanplafond heeft een schone montage en in de meeste gevallen kunt u uw meubels gewoon in de ruimte laten staan. U kunt bij ons terecht voor plafonds voor alle ruimtes in uw huis of bedrijf.

Bouwplan Bouwbedrijf heeft onze woonkamer , keuken en hal voorzien van nieuwe plafonds. Ricardo (de eigenaar) werkt met goed elektrisch gereedschap met afzuiging waar ik erg blij mee was. Hij heeft zijn werk perfect gedaan. Ik kan Bouwplan Bouwbedrijf iedereen aanraden. Ricardo is netjes en zeer beleefd en blijft maar steeds mevrouw of u zeggen. Hij komt zijn afspraken netjes na denkt mee en is niet beroerd om iets extra's te doen. Verder ruimt hij alles netjes en schoon op. Hij heeft standaard zijn eigen speciale bouwstofzuiger bij zich die hij netjes gebruikt tijdens en na zijn werkzaam heden. Kort om ik ben zeer tevreden over zijn manier van werken.